[Muziek] Concerten en Festivals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 4 mrt 2011.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    The subways waren weer geniaal gister! bijna net zo goed als die gig van 2008 in de melkweg. Wel beter dan die gig in de oudegracht. Dus weer een geniale show!

En gewoon ff openen met Oh Yeah_O_

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waaaaaarom was ik hier van op de hoogte? :mad: Man, dat is nog eens energie.

3. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Berlin Light Festival dit weekend met een groupon.nl aanbieding! Iemand al eerder geweest? Ik ga er dit weekend heen en ben echt heel erg benieuwd! Heb veel gehoord over de cookies club met a lot of hiphop.. lets see :)

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Bruut!

Goede kwaliteit van het geluid en lekker steady beeld, hoe krijg je dat voor elkaar?

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hier zat ik dus bij Red Hot Chili Peppers:

Op zich niet een slechte plek ik had liever in de arena gestaan maar ik was ietsje te laat met het kopen van kaarten. :+

Komende dinsdag naar Londen voor de Zelda 25th Annviversary Symphony Concert!.

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Is niet van mij he, gewoon een filmpje van youtube gepakt.

Zometeen Dylan yeah, ff inluisteren

Laatst bewerkt: 20 okt 2011
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Alice Cooper was zo ziek awesome _O_ Gast is 63 maar hij heeft het nog steeds hoor :D Heerlijke show ook; een Frankenstein van 4 meter, de band die zich als poppen verkleedt, guillotines, enorme ballonnen die Alice met z'n degen popt, echt geweldig.

Voorprogramma (The Treatment) was ook echt zwaar goed! Had nog nooit van ze gehoord maar ik ga ze nu zeker in de gaten houden. Ik had aan het eind echt nog wel even een gesigneerd CD'tje mee willen nemen maar ik had weer geen cash bij me x.x Naja ik ben iig met ze op de foto gegaan :cool:

8. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Red Hot Chili Peppers optreden zier er echt TE gek uit!

9. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar was trouwens ook het North Sea Round Town festival in Rotterdam.. ook een aantal te gekke optredens gezien.. hoop dat het volgend jaar net zo leuk zal worden!

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Stel je staat daar middenin die arena..en je moet zeiken. Ben je dan niet gewoon de sjaak omdat je niet wegkan? 8)

11. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    HA!

12. jelrinz

jelrinz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet je toch van te voren, dus ik ging met een lege blaas naar binnen :9
    Stond helemaal vooraan bij de Peppers, het was echt geweldig :D

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ja, maar stel :+

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt op dat soort moment wel andere dingen aan je kop dan zeiken :+ Ik ga eigenlijk nooit vlak voor een concert anders ben je je plek kwijt en heb er nog nooit problemen mee gehad.

15. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon plassen waar je staat.. no biggie.

16. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik was daar ook. \o/

Treatment vond ik zwaar irritant, de hele tijd schreeuwen dat iedereen mee moest doen. Gewoon niet doen. =( Verder klonken ze wel aardig.

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Alter Bridge was weer vet :cool: Goede sound, leuke songs en altijd leuk contact met het publiek. Vond alleen de eerste nummers wat minder, veel teveel van het 3e album wat ik persoonlijk wat minder vind. Zelfs de supportact was goed! Black Stone Cherry. Na een half uur vond ik de sound wel eentonig worden maar het had wel iets. Ik heb slechter gehad..

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    [yt]Sgszt6s6rjU[/yt]
    Vanavond in 013!:D Echt veel zin in.

19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    I love techno was te vet!
    The Orange Room was super! Vooral Nero & Flux Pavilion. Jammer genoeg wel geen Chase & Status gezien, doordat ik de zaal niet meer binnen mocht, te veel volk 8).

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je flink aan het rondspringen en alles bent dan denk je daar echt niet aan en het feit dat je toch als een malloot aan het zweten bent.

Deel Deze Pagina