De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Heb je zelf gevoetbald oid? Als je de meerwaarde niet ziet van spelers als Robben en van Persie snap je er imo niet echt veel van. :+

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Haha ja ergelijk, bijna al mijn vrienden zijn Arsenal 'fan' en daar nemen ze me niet eens serieus als ik zeg dat ik van Persie echt helemaal niks vind. 8)

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf gevoetbald ja, 10 jaar ofzo. ;)
    Vind jij dat van Persie zich bij het NL eftal echt heeft laten gelden dan? Bij zijn club is hij fantastisch, maar bij het NL eftal niet.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Een spits moet scoren en als je dat niet doet, tja dan heb je niet zo veel meer te willen.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Robben is echt de sleutel tot een eventuele EK-winst. Die man brengt zoveel meer dreiging he, dat is écht een extra groot wapen. Niemand kan hem stoppen. Jammer dat ie altijd geblesseerd is.

En ja, dat Van Persie bij zijn club fantastisch speelt, zegt toch ook wel dat het niet aan hem ligt dat hij bij Oranje faalt.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Of dat het aan Arsenal ligt (alles draait om hem).

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie er op die manier 29 in 28 wedstrijden inknalt, mag je het Nederlands elftal ook wel enigszins aan hem aanpassen van mij.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet als NL dan net zo'n afhankelijke, naïeve, kwetsbare ploeg wordt als Arsenal. Nee dank u vriendelijk.

Sneijder is uitgevallen op de training na een tik van......Greg. Wat een verrassing :emo:

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Greg verdedigt toch nooit? :+ Hoe kan dit dan?

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ze hadden fittie, jwz!

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben niet meer zoveel opties dan morgen, staat Wijnaldum op 10. :emo: :+

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Balen van Overtoom nu..

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik zeg: Eriksen naturaliseren! :cool:

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sneijder heeft gewoon een tik gehad. Een tik op een gespannen spier van de kuit is best pijnlijk. Hoe dan ook, Sneijder is nodig ... toch hebben we genoeg vervangend materiaal om die Duitsers op te vangen morgen ...

Het is echter een gelijkspel of een flinke nederlaag

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Pff, hopelijk kan Sneijder gewoon meedoen. Van Persie, Robben en van der Vaart doen ook al niet mee :mad:
    Deze wedstrijd is belangrijker dan de WK finale :+

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... vind je? :+

Ik had toch liever die mooie, schitterende, strakke ... *ratelt door* ster op m'n shirt gehad! Verdomme. Tyfus-gore-schijt-pokke-teen van Casillas!

Van Persie is niet per definitie iemand waarvan je merkt dat hij er niet is. Robben, misschien. Heeft oogkleppen op de laatste paar potten en denkt dat hij heel de wereld aan kan. Nah, daar heb je nu niks aan.
    Van der Vaart. Sorry, maar die is altijd 2nd best. Tegen Duitsland hadden 2 aanvallende middenvelders misschien wel beter geweest.

17. Seh

Seh Guest

Als je van Persie goed wil laten draaien zou je er voor kunnen kiezen van der Vaart, hij is meer van de korte combinaties, op 10 te zetten. En dan Sneijder naast van Bommel (al zie ik daar weer liever de Jong:+). Maar dit gaat niet gebeuren, aangezien er succes is geweest met de huidige opstelling. En Bert doet geen 'gekke' dingen dus zal hij het wel zo laten staan.

Robben heeft (ongeveer) 40 wedstijden voor Bayern gespeeld, ik dacht 28 keer gescoord en 18 assists gegeven. Dat zijn dus betere cijfers dan Messi en Ronaldo, als hij speelt. Als Robben fit is moet hij er 100% in wat mij betreft. Evenals van Persie in de spits.

Nee, ik zeg niet dat hij beter is of bij dat rijtje hoort. Daarover geen discussie aub. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2011
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind dat Oranje niet altijd zo defensief hoeft te spelen ...

4-1-2-1-2 zou ook echt ideaal zijn. Beetje FIFA opstelling, maar who gives a flying fuck.

Van der Wiel - Heitinga - Mathijssen - Pieters
    Van Bommel
    Strootman - van der Vaart
    Sneijder
    Van Persie ( zwervende spits ) - Huntelaar.

Maarja, dan komt toch weer de drang kijken om Robben op te stellen en dat kan dan niet met die formatie.

4-2-2-1-1? :+

Argh! M'n kop!

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe wordt het morgen opgelost zonder de smaakmakers van een paar maanden terug (Van Persie, Sneijder, Robben, van der Vaart, Afellay) leuk om te zien hoe het morgen zal staan zonder deze basis tegen een titelkandidaat, als je met een B team goed spel laat zien en minstens gelijkspeelt ben je verder dan je van te voren zou verwachten. Als je met een kleine marge wint is het volledig te wijten aan de blessures. Als je met 3 goals verschil verliest is de selectie niet breed genoeg maar ik zie dat niet gebeuren, het resultaat zal gezien het materiaal hoe dan ook positief uitvallen denk ik.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Veel te weinig breedte.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina