Hehe, eindelijk 1000/1000! \o/
Pff, het heeft echt bloed, zweet en tranen gekost.
Op zich was het een leuke game, maar je liep vaak in een level heen en weer terug dus erg veel variatie zat er niet in. Had hem eerst op medium uitgespeeld en daarna easy voor de collectables (thanks Dulle voor je filmpjes
) 2x uitspelen is nog wel te doen, maar daarna moet je hem ook nog eens op hard uitspelen en dat was gewoon niet leuk meer. Heb ook door de meeste levels met de cloak op gelopen, omdat ik geen zin meer had in al die gevechten.
Ik had het ook nog wel lastig met die challenges, aangezien de enige spreuk die ik gebruikte Stupefy was, en om dan opeens alleen die andere te gebruiken is echt irritant. Die Kinect missies waren echt verschrikkelijk! Vanavond de hele avond mee bezig geweest, het enige wat je hoeft te doen is een beetje met je armen te zwaaien aangezien het spel de rest doet, je hoeft niet eens te mikken. Beetje jammer dat hij driekwart van mijn (correcte) armbewegingen niet pakte, waardoor ik als een idioot moest zwaaien om niet dood te gaan; wat betekent dat ik morgen megaspierpijn heb in 1 arm.
Maar goed, heb hem eindelijk uitgespeeld nu. Part 2 ligt al klaar, maar ga woensdag eerst beginnen aan Lego HP.
Klik om te vergroten...