1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jul 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet je toevallig wat er veranderd zou moeten zijn? Kan ik er extra aandacht aan besteden. Ik kreeg een patch van 500kb ja... :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Met nog andere dingen, maar dus sowieso cover en die cloak... jezus, die konden écht een patch gebruiken.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat was er mis met de cloak dan? Wat ging er mis?

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet wat ze precies hebben veranderd. Maar het hele systeem was (of is?) gewoon stom.
    Je hebt een metertje als je de cloak aan hebt. Die loopt leeg als je beweegt, ongeacht of er mensen in de buurt zijn. Om het aan te vullen moet je dus een uur wachten en stil blijven staan (en hopen dat niemand tegen je op loopt want dan ben je in 1 keer ontdekt. Je cloak valt dan gewoon van je af).

Dat ie leegloopt terwijl er niemand is is stom.
    Dat je het op zo een lamme manier moet refillen is stom
    Die First Person view is irritant, want je kan maar moeilijk inschatten waar mensen lopen. Het is ook moeilijk inschatten of je je tussen 2 personen door kunt wurmen of dat het niet zal passen.

edit: Ik moet ook zeggen dat ie bij mij soms uit zichzelf naar links liep als ik de controller niet aanraakte. Dus liep ie tegen iemand op of liep de meter iig leeg terwijl dat niet mijn bedoeling was. Geen idee of dat de game was of mijn controller. :+ Geen last van bij andere games...

Hier @1:45 zie je het eventjes (geen idee of je al in dat level bent geweest)
    [SPOILER1][/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, ik heb nog maar één level gedaan met de Cloack, maar bij mij loopt het metertje in ieder geval minder snel leeg. Verder ben ik het met je eens dat 't een dom systeem is. Ik vind het ook zo zonde dat, ten opzichte van de film, zoveel dingen geminimaliseerd zijn. Echt een schraal spel dit. 8)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, alsof het leeggezogen is door een Dementor. :+

7. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ga er toch maar aan beginnen, aangezien ik hem daarna nog voor een aardig prijsje kan verkopen.
    Hoe erg zijn de verschillen in de moeilijkheidsgraad? Volgens mij moet je voor die achievements het spel op de verschillende moeilijkheidsgraden uitspelen, maar als je gelijk op 'hard' begint, krijg je die andere 2 dan ook? :+
    Of is 'hard' beetje moeilijk om gelijk mee te beginnen?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, je moet het 3 keer uitspelen als je alle moeilijkheidsgraad achievements wilt.

Hard is imo niet veel moeilijker dan Easy. O-)

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahh 3x uitspelen :emo:
    Ik kijk wel hoe ver ik kom.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Gecondoleerd! :+

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk 1000/1000! \o/
    Pff, het heeft echt bloed, zweet en tranen gekost. Op zich was het een leuke game, maar je liep vaak in een level heen en weer terug dus erg veel variatie zat er niet in. Had hem eerst op medium uitgespeeld en daarna easy voor de collectables (thanks Dulle voor je filmpjes ;)) 2x uitspelen is nog wel te doen, maar daarna moet je hem ook nog eens op hard uitspelen en dat was gewoon niet leuk meer. Heb ook door de meeste levels met de cloak op gelopen, omdat ik geen zin meer had in al die gevechten.
    Ik had het ook nog wel lastig met die challenges, aangezien de enige spreuk die ik gebruikte Stupefy was, en om dan opeens alleen die andere te gebruiken is echt irritant. Die Kinect missies waren echt verschrikkelijk! Vanavond de hele avond mee bezig geweest, het enige wat je hoeft te doen is een beetje met je armen te zwaaien aangezien het spel de rest doet, je hoeft niet eens te mikken. Beetje jammer dat hij driekwart van mijn (correcte) armbewegingen niet pakte, waardoor ik als een idioot moest zwaaien om niet dood te gaan; wat betekent dat ik morgen megaspierpijn heb in 1 arm. :mad:
    Maar goed, heb hem eindelijk uitgespeeld nu. Part 2 ligt al klaar, maar ga woensdag eerst beginnen aan Lego HP. :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek:

Maar, hoe vaak ik de game ook afkraak... Ik heb de laatste tijd de nieging om em opnieuw te spelen. :lol: Ergens had het wel wat. Denk ik.

Part 2 was imo al een stuk beter. Ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden. Ook een prima game voor tussendoor aangezien ie vrij kort is. :+

Mooi dat die filmpjes blijkbaar hebben weten te helpen. Ik vind het altijd vreselijk om ze zelf terug te kijken omdat ik constant zit te denken wat ik verkeerd deed en wat veeeel beter moet. "Hier zou ik zelf dus he-le-maal niks aan hebben gehad"

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja erg he, maar toch. Met het verhaal en hoe ze het hebben opgelost is niks mis, alleen met de game in totaal is het meer negatief dan positief (door die Kinect crap). Die filmpjes waren echt handig! Had een paar keer met die missies tussendoor geen idee hoe ik het moest aanpakken en ik zou zelf voorbij het grootste gedeelte van die collectables lopen. En de walktrough, oke, soms ging je op een 'knullige manier' dood (:+), maar neemt niet weg dat ze echt heel handig zijn. :thumbs:

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :D En dan te bedenken dat het op Easy was. :+ Daarom noem ik het zelf op YT altijd een playthrough en niet een walkthrough. Kunnen mensen niet aankomen met dat ik crap ben, want ik heb nooit anders beweerd. :p

Ik weet niet meer precies waar ik af ging behalve 2 plekken: dat stealth stuk in het ministerie, wat imo gewoon een rot stuk is. En die battle in het bos tegen
    die slangen

Hm, spoiler misschien overbodig, maar ach,

Stomme is dat ik op Medium en Hard tijdens die battle geen enkele keer af ging. Geen idee wtf daar mis ging. 8)

Voor Part 2 ging de playthrough voor mijn gevoel beter, ondanks dat het op Advanced ipv Easy is. Al zullen daar ook wel weer genoeg knullige deaths zijn. Maar hey, that's part of the fun. :cool: Ik ben ook maar een mens. Vanuit dat oog punt vind ik het wel altijd grappig om terug te zien. Totdat ik me bedenk dat het eigenlijk de bedoeling was dat ik mensen zou helpen.

Oeh, en in Part 2 geen Kinect crap meer. \o/

edit: Mocht het nodig zijn, hier is de playlist voor Part 2.

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dat had ik inderdaad ook! Op Easy ging ik op sommige punten dood, zoals dat stuk in het bos, op het Ministerie, en bij Lovegood. Terwijl ik het op Hard allemaal in 1x had. Zelfs die laatste battle in het bos was makkelijk. 8)

Maar goed, eerst beginnen aan Lego HP (en Halo :+) en dan heb ik altijd Part 2 nog. Ik ben benieuwd, zag bij die achievements al dat ik allerlei verschillende spreuken móet gebruiken, en dat je voor Expert 150exp. kreeg (is die ook echt moeilijk?)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik vond 2 juist wel erg, laat staan dat ik deze ga spelen na jouw comments en impressies.

Een ding snap ik niet dat je deze game, denk ik wel de minste HP voor jou ook, opnieuw gaat spelen. Om een reden: Voel je je wel goed Dulle? Moet ik je even meten? Koorts, iets in Limburg wat je tot dit halve besluit heeft doen komen? :+

Ach, wij weten wel beter. Grootste bijdrage XBW is niet je enige verdienste. Grootste HP fan komt daar nog bij, of je moet met erger aan komen zetten in dit land. :+:thumbs:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat gebruiken van die verschillende spreuken gaat heel natuurlijk. Ze hebben deze keer nut. Ik wisselde zelf iig constant zonder dat ik het van het bestaan van die achievement wist.

Expert is niet moeilijk, wel moeilijker dan bij deze. Maar je moet die sowieso eerst unlocken.
    Waarom was 2 dan zo erg? De gameplay was gewoon in orde, niks op aan te merken. Voelt allemaal gewoon lekker strak aan (vooral tov Part 1, maar goed die heb jij niet gespeeld. Waarschijnlijk omdat je door Kinect geen 1000 kunt halen?) Veel variatie door het spelen met verschillende personages en verschillende spells die ook nog eens nut hebben. Leukere en meer locaties.
    imo dus gewoon een hele aardige game, geen 9 ofzo, maar ja. Een ruime voldoende.

Maar goed, meningen enzo... Het schijnt dat er mensen zijn die Fallout 3 goed vonden. 8)

En ik zeg niet dat ik het opnieuw ga spelen, maar dat ik de laatste tijd die neiging heb. :D Maar met al die games van de laatste tijd heb ik wel wat beters te doen. ;) (en áls ik het doe zal het wel zijn omdat het alweer een jaar of meer geleden is sinds de release. De tijd heeft de wonden geheeld en ik ga het dan een 2e kans geven)

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je part1 niet gespeeld dan? Er worden misschien niet zulke positieve dingen over gezegd, maar dan kun je het toch voor jezelf oordelen? ;)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, maar Dulle heeft mij gewoon een hoop centjes bespaard. Laten we het daar maar op houden.

Imo hoef ik ook niet perse alle filmgames van de serie te hebben gespeeld. Het beste is nog altijd OOTP, op de current gen dan. Ik denk dat jullie het daar ook wel mee eens zijn. Fokking veel sfeer zat daar in.

Deel Deze Pagina