De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 55]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Braafheid loopt ook gewoon 15/20 meter achter z'n man, terwijl hij (dat neem ik iig aan) ook weet dat ie voorin geen toegevoegde waarde heeft.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat zijn ze slecht, tering. Creëren echt geen fuck, verdediging is ook echt bedroevend. En die lompe Kuijt, wat een henkie blijft dat. :'-(
    Heerlijk spel van Duitsland, en dan spelen mensen zoals Schweinie, Gómez en Lahm nog niet eens mee. :'-(

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dit trouwens helemaal niet zo heel erg, werd al gek van al dat gejank over hoe goed het Nederlands elftal wel is. Nu ziet iedereen tenminste dat het niet zo is (helaas dat mensen dan weer gaan zeggen dat ze bepaalde spelers misten, alsof je met Van Persie nu wel had gescoord..).

4. Seh

Seh Guest

Nederland is wel compleet, ofcourse. :+

Met Robben en Elia/Afellay komt die rechtsback echt niet steeds over Braafheid heen hoor. En Pieters doet tenminste nog een beetje verdedigen.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2011
  5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zo goed speelt Duitsland nou ook weer niet, Nederland is gewoon ontzettend zwak.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gotze en Ozil in een team, heerlijk!

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Duitsland is wel klaar en speelt op 60% beter dan Nederland.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ook dan had Nederland niet gewonnen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag hadden we een aardig teampje en toen bakte ze er ook geen fuck van. En dan boos worden op het publiek, want het was best moeilijk allemaal. Nee die vedetteneigingen mogen er wat mij betreft uit. Neem aan dat dat vandaag gebeurd is.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als we nou is realistisch kijken en je weet dat jet het met deze laatste 4 moet doen, dan is gewoon 40/45% van je elftal KUT.

Ik zie hier echt helemaal niets bijzonders gebeuren. Had een vernedering verwacht en die is er gekomen. Mogen blij zijn dat ze Duitsers zelf niet een grotere vernedering willen veroorzaken.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Arrogante kwallen eruit en jongens erin die wel willen voetballen...

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    En dat "verschrikkelijke" NL publiek is weer trouw naar Hamburg gekomen voor geen ene fuck. Pseudovedettes.

Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    HAhahahahaha wat een dramatische wedstrijd.... Kudo's voor Duitsland met een paar mooie aanvallen :thumbs: Zeer verdient verloren. Zit te hopen op een vierde doelpunt voor die mannschaft om het nog ff net wat duidelijker te maken wat een wanprestatie dit was.

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ach ja. We kunnen wel dramatisch doen, maar met of van Persie of Robben erbij en Pieters op linksback stonden we echt niet zo dik achter. 2 van de 3 goals kun je rechtstreeks verhalen op Braafheid namelijk.

15. Seh

Seh Guest

Dat denk ik ook niet, maar dan was het op zijn minst een leukere pot geworden.

Die willen wel ballen hoor, maar ik zou als ik Sneijder was ook met de pest in mijn lijf lopen als ik Babel en Braafheid naast me had staan tijdens het volkslied.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Weinig verrassing gezien vanavond :) Duitsland heeft gewoon, over alle linies gezien, een beter elftal dan Nederland. Hoop dat er nog een fatsoenlijke linksback opstaat.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Costa Rica met 1-0 voor tegen Spanje.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    'Nee da lijk zo jonguh, da is nie!'

19. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^