Braafheid loopt ook gewoon 15/20 meter achter z'n man, terwijl hij (dat neem ik iig aan) ook weet dat ie voorin geen toegevoegde waarde heeft.
Wat zijn ze slecht, tering. Creëren echt geen fuck, verdediging is ook echt bedroevend. En die lompe Kuijt, wat een henkie blijft dat. Heerlijk spel van Duitsland, en dan spelen mensen zoals Schweinie, Gómez en Lahm nog niet eens mee.
Ik vind dit trouwens helemaal niet zo heel erg, werd al gek van al dat gejank over hoe goed het Nederlands elftal wel is. Nu ziet iedereen tenminste dat het niet zo is (helaas dat mensen dan weer gaan zeggen dat ze bepaalde spelers misten, alsof je met Van Persie nu wel had gescoord..).
Nederland is wel compleet, ofcourse. Met Robben en Elia/Afellay komt die rechtsback echt niet steeds over Braafheid heen hoor. En Pieters doet tenminste nog een beetje verdedigen.
Vrijdag hadden we een aardig teampje en toen bakte ze er ook geen fuck van. En dan boos worden op het publiek, want het was best moeilijk allemaal. Nee die vedetteneigingen mogen er wat mij betreft uit. Neem aan dat dat vandaag gebeurd is.
Als we nou is realistisch kijken en je weet dat jet het met deze laatste 4 moet doen, dan is gewoon 40/45% van je elftal KUT. Ik zie hier echt helemaal niets bijzonders gebeuren. Had een vernedering verwacht en die is er gekomen. Mogen blij zijn dat ze Duitsers zelf niet een grotere vernedering willen veroorzaken.
En dat "verschrikkelijke" NL publiek is weer trouw naar Hamburg gekomen voor geen ene fuck. Pseudovedettes.
HAhahahahaha wat een dramatische wedstrijd.... Kudo's voor Duitsland met een paar mooie aanvallen Zeer verdient verloren. Zit te hopen op een vierde doelpunt voor die mannschaft om het nog ff net wat duidelijker te maken wat een wanprestatie dit was.
Ach ja. We kunnen wel dramatisch doen, maar met of van Persie of Robben erbij en Pieters op linksback stonden we echt niet zo dik achter. 2 van de 3 goals kun je rechtstreeks verhalen op Braafheid namelijk.
Dat denk ik ook niet, maar dan was het op zijn minst een leukere pot geworden. Die willen wel ballen hoor, maar ik zou als ik Sneijder was ook met de pest in mijn lijf lopen als ik Babel en Braafheid naast me had staan tijdens het volkslied.
Weinig verrassing gezien vanavond Duitsland heeft gewoon, over alle linies gezien, een beter elftal dan Nederland. Hoop dat er nog een fatsoenlijke linksback opstaat.