[Algemeen] Boeken [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ook en overigens ook allemaal gelezen. Meestal eindigen ze met overdreven Hollywood spektakel en dat verneukt toch een hoop van het verhaal imo. Neem Angels en Demons maar als hoogtepunt en dan nog maar te zwijgen over die sprong uit een helikopter daar. :emo:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb Het Bernini Mysterie (Angels & Demons) nog niet uitgelezen , maar volgens mij zat dat stuk van die helicopter niet in het boek.. (althans , dacht dat ik dat ergens had gelezen).

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Komt nog dan, pas later. ;)

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag trouwens de eerste echte trailer van The Hunger Games gezien, en echt: OMGWTFBBQ! \o/
    Sowieso is alles precies zoals ik het me voorstelde, en volgens mij wordt die film echt awesome. Zal de trailer hier niet posten, aangezien niemand de boeken heeft gelezen. Maar echt, ga ze lezen! In maart komt hij hier in de bios. :)

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, er zijn nog zoveel gave boekenseries die ik moet lezen :) Verboden en Verbannen, The Hunger Games, LotR (nu bezig). Etc etc etc. Ik mis nog veel volgens mij

Van de week eerst De Warlock ff lenen bij de bieb

6. ManDown

ManDown Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand de Bastaard van istanbul al gelezen? Hb m gekregen van een vriend, maar weet neit of ik er aan moet beginnen of niet :D
    Had m met een boeken deal van groupon gekregen voor mijn bday.. dus mn kortingsbon op een andere site verzilverd.. heb m nu binnen, but im like.. lezen of niet lezen.. hadnig trouwens zo een deal van groupon :D

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bruidsvlucht 7,50 bij de bekende winkels etc. Voor mijn moeder gekocht. Film was al goed, maar boek schijnt ook echt goed te zijn.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een tergend boek, maar heb de film nog niet gezien. ;)

Wat is eigenlijk de goede volgorde van de boeken van Dan Brown, of zit er geen logica in? Ik dacht namelijk altijd dat de Da Vinci Code het eerste boek was. Wil hem wel een keer lezen maar ik weet niet of ik zin heb om al die boeken van hem te lezen, thriller is niet echt mijn ding.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Als het gaat om de Robert Langdon boeken: Eerst Bernini dan Da Vinci en dan Het Verloren Symbool.

Verder zit er niet echt logica in, de rest zijn allemaal losse verhalen. Symbool laat hier en daar wel steken vallen naar eerdere twee boeken met Langdon Hanks in de hoofdrol. ;)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Crap, mijn Erfenis is blijkbaar niet verzonden. :mad: Reserveer je +/- een half jaar voor de release krijg je em nog niet op tijd. Damnit.

Gaat deze week niet zo soepel met mijn bestellingen. Halo CEA kwam te laat binnen. Harry Potter kreeg ik alsnog van Bol terwijl ik em al had geannuleerd, en nu dit. Ben benieuwd of ik morgen gewoon Lego Harry Potter binnen krijg 8)

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bol doet het sowieso nooit zo goed met annuleringen. ;)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, dat mag duidelijk zijn. :+

Maar ik had dat dus eerder moeten posten...
    Hoera! \o/

Totdat...

Dat is de laatste tijd té vaak dat ze bij TNT mijn bestelling besluiten niet te sorteren. 8) Ze haten me.

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar móet je dan ook eerst het Bernini mysterie lezen of is dat niet noodzakelijk om Da Vinci Code te begrijpen? ;)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, er wordt af en toe misschien enkel wat verwezen naar vorige avonturen, maar het is totaal niet noodzakelijk.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wel iets meer in het Symbool, maar verder klopt alles wat je zegt. ;)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik vond de verwijzingen in The Lost Symbol best meevallen. Er waren in het begin van dat boek inderdaad wat herinneringen opgehaald over eerdere avonturen, maar ik kan me van daarna weinig referenties herinneren.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ach, het verloren symbool moest ergens succes vandaan halen.
    Minste van alle Dan Browns.

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Het Juvenalis Dilemma en De Delta Deceptie eigenlijk het best

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    :thumbs:

Bernini was ook gemeen spannend af en toe. Film hebben ze echt verkracht, met dank aan die schijnheiligen. :F:

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net deel 1 van '1q84' uit en hij was lekker geniaal. :)
    Zag op GR dat het al mijn 5e Murakami was sinds de zomer. En nog zeker 2 te gaan dit jaar. Het enige wat ik vervelend vind aan zijn boeken zijn de namen, al die Japanse namen lijken op elkaar, haal ze steeds door elkaar. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina