Speel hem op de Wii (kuch, mijn moeder) en speelt lekker. Vond de demo niet zo bijzonder, maar is wel geinig. Games zoals Donkey Kong Country en dergelijke vind mijn moeder en ik zelf ook geen fuck aan, maar dit is wel tof. Vanavond eens co-op proberen.
Heb hem vandaag ook al zien staan bij de Eplaza Spijkenisse. Nog niet meegenomen, salaris komt pas volgende week.
ik ga deze zeker halen. 10x liever een goede 2d platformer als de zoveelste call of duty. heb echter nog te veel spellen die ik nog ongeopend thuis heb liggen, wordt dus een aanschaf over een x aantal maanden. ziet er ook schitterend uit trouwens.
Net de demo met een kameraad gespeeld. Wel lachen! We zaten elkaar behoorlijk dwars maar uiteindelijk toch de demo uit weten te spelen. Vraag me af hoe chaotisch het is met 4 spelers Ook alleen is het een erg vermakelijke game! Ziet er mooi uit en speelt makkelijk weg. Volgende week valt ie op de deurmat.
Ik ben verder geen grote Rayman fan, maar wat maakt deze game een goede indruk. Misschien wordt het toch weer eens tijd een fatsoenlijke platformer te kopen. Quick look
Ik vind het altijd een beetje raar dat dit soort games goedkoper moeten zijn? Ik ga waarschijnlijk veel meer plezier beleven en veel meer tijd steken in dit spel dan in al die andere games. Ik betaal geld voor een goed en leuk spel. Of het dan 2D of 3D is maakt mij echt helemaal niks uit. En wie had die game nu al gespot dan? Hij is echt al te koop? Als het goed is krijg ik een smsje van Gamemania wanneer mijn Collectors Edition binnen is. Ik kan echt niet wachten. Ik wil deze game echt op 1000/1000 halen.
Ik vind het ook vreemd, maar blijkbaar krijgt men dit soort games zonder een prijsdaling onvoldoende aan de man verkocht? Doodzonde, 2D gaming is nog steeds meester.
De nieuwe GamesTM geeft de game een 7. Heb zelf alleen even de demo gespeeld, maar was nog niet meteen overtuigd. Kan wellicht ook komen omdat ik nooit eerder een Rayman game heb gespeeld.
True, maar ik geef liever fullprice iets uit aan een Skyrim, Saints row of Assassins Creed, dan aan deze Rayman.. kweenie. Gewoon een gevoel. Wel zonde, want ik denk ook dat het een toffe game is. Maar gewoon op het verkeerde moment.
Ik heb AC gekocht en daar ben je binnen 2 dagen helemaal doorheen. Ik denk dat deze Rayman voor heel wat meer game uren gaat zorgen. En die 7? Hij staat gemiddeld een 9 overall dus waarom kijk je dan naar 1 blad die het een minder cijfer geeft?
Ik kan niet voor hem spreken, maar mensen kijken meestal alleen maar naar de reviews die met hun mening overeen komt of lijkt te komen. Zoek je een excuus om de game niet te kopen / af te kraken? Noem een lager cijfer, terwijl er al tig andere goede cijfers zijn. Wil je de game in de hemel prijzen? Er is vast wel een 9+ te vinden. Reviews zijn waardeloos. Ik vorm mijn eigen mening wel. Niet persé gericht op Yi-Long, maar dit is gewoon een algemene trend wat me vaak opvalt.
Ik gaf dat cijfer van GamesTM niet door met een speciale reden ofzo... Men postte hier wat (video)reviews, en dat cijfer van GamesTM kwam net gistermiddag uit, dus vandaar dat ik het ook even opnoemde. Ik weet heel goed dat de game gemiddeld erg goed scoort, en nee, ik ga niet alleen op reviews af...