1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

1. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kan tippen aan de mario (2d) games, of gaat er zelfs overheen misschien! 8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8) 24-11-2011 8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Pas je op dat je niet klaarkomt.

3. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze eigenlijk al gepost? Waarschijnlijk wel..

[yt]wBm_o3ptxKM[/yt]

4. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Is deze game al door iemand gespot?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speel hem op de Wii (kuch, mijn moeder) en speelt lekker. Vond de demo niet zo bijzonder, maar is wel geinig. Games zoals Donkey Kong Country en dergelijke vind mijn moeder en ik zelf ook geen fuck aan, maar dit is wel tof. Vanavond eens co-op proberen.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, de game komt pas volgende week uit. :mad: Hoe kom jij er dan al aan?

7. denv

denv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag ook al zien staan bij de Eplaza Spijkenisse.
    Nog niet meegenomen, salaris komt pas volgende week. :)

8. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze zeker halen. 10x liever een goede 2d platformer als de zoveelste call of duty. heb echter nog te veel spellen die ik nog ongeopend thuis heb liggen, wordt dus een aanschaf over een x aantal maanden.

ziet er ook schitterend uit trouwens.

9. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo met een kameraad gespeeld. Wel lachen! We zaten elkaar behoorlijk dwars maar uiteindelijk toch de demo uit weten te spelen. Vraag me af hoe chaotisch het is met 4 spelers ;)
    Ook alleen is het een erg vermakelijke game! Ziet er mooi uit en speelt makkelijk weg.
    Volgende week valt ie op de deurmat.

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ben verder geen grote Rayman fan, maar wat maakt deze game een goede indruk. Misschien wordt het toch weer eens tijd een fatsoenlijke platformer te kopen. :thumbs:

Quick look

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Word ie nou fullpriced of niet?

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het altijd een beetje raar dat dit soort games goedkoper moeten zijn? Ik ga waarschijnlijk veel meer plezier beleven en veel meer tijd steken in dit spel dan in al die andere games. Ik betaal geld voor een goed en leuk spel. Of het dan 2D of 3D is maakt mij echt helemaal niks uit.

En wie had die game nu al gespot dan? Hij is echt al te koop? Als het goed is krijg ik een smsje van Gamemania wanneer mijn Collectors Edition binnen is. Ik kan echt niet wachten. Ik wil deze game echt op 1000/1000 halen.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het ook vreemd, maar blijkbaar krijgt men dit soort games zonder een prijsdaling onvoldoende aan de man verkocht? Doodzonde, 2D gaming is nog steeds meester.

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nog niemand die een originele versie heeft zien liggen hier in Nederland?

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    De nieuwe GamesTM geeft de game een 7. Heb zelf alleen even de demo gespeeld, maar was nog niet meteen overtuigd. Kan wellicht ook komen omdat ik nooit eerder een Rayman game heb gespeeld.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, maar ik geef liever fullprice iets uit aan een Skyrim, Saints row of Assassins Creed, dan aan deze Rayman.. kweenie. Gewoon een gevoel. Wel zonde, want ik denk ook dat het een toffe game is. Maar gewoon op het verkeerde moment.

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb AC gekocht en daar ben je binnen 2 dagen helemaal doorheen. Ik denk dat deze Rayman voor heel wat meer game uren gaat zorgen. En die 7? Hij staat gemiddeld een 9 overall dus waarom kijk je dan naar 1 blad die het een minder cijfer geeft?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan niet voor hem spreken, maar mensen kijken meestal alleen maar naar de reviews die met hun mening overeen komt of lijkt te komen.
    Zoek je een excuus om de game niet te kopen / af te kraken? Noem een lager cijfer, terwijl er al tig andere goede cijfers zijn.
    Wil je de game in de hemel prijzen? Er is vast wel een 9+ te vinden.

Reviews zijn waardeloos. Ik vorm mijn eigen mening wel.

Niet persé gericht op Yi-Long, maar dit is gewoon een algemene trend wat me vaak opvalt.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik gaf dat cijfer van GamesTM niet door met een speciale reden ofzo...

Men postte hier wat (video)reviews, en dat cijfer van GamesTM kwam net gistermiddag uit, dus vandaar dat ik het ook even opnoemde.

Ik weet heel goed dat de game gemiddeld erg goed scoort, en nee, ik ga niet alleen op reviews af... :)

Deel Deze Pagina