De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond de manier waarop die Ten Have in de uitzending kwam ook echt tenenkrommend. Als Cruijff dergelijke uitspraken heeft gedaan is dat erg, maar we weten aan de andere kant ook niet wat daar aan vooraf ging. Misschien was Edgar ook niet zo lief bezig. Dat de vier niet-Cruijff RVC leden bij elkaar in de kont kruipen weten we al langer.

Die Ten Have is een gladjakker eerste klas. Iemand waarvan ik als Ajacied niet kan begrijpen dat hij op een dergelijke positie terecht is gekomen.

Nog tergender was die reactie van hem nadat die RVC/ledenraad vergadering had plaatsgevonden: "we moeten nu allemaal ajacied zijn[...]." Die gozer komt net kijken en doet dan zulke uitspraken.

Ik ben bijna in staat om (á la 538 ) een petitie op te stellen, met als titel: Ten Have is geen Ajax. Teken nu de petitie zodat er weer een plek vrijkomt in de RVC voor echte Ajacieden!

Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zei ten have ook niet dat davids ook gisteren (zondag) werd getergerd en geintimideerd?

hoe het dan ook naar buiten kwam is ook erg geacteerd.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dit zijn juist de tijden waar ik voor het eerst SV op zet :).
    Het zijn echt Comedy Capers eerste klas.

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Was te verwachten natuurlijk. De halve waarheid van Ten Have is voor mij geen graadmeter. Ik vermoed nog steeds dat er meer is voorgevallen dan alleen Cruijff die deze uitspraak deed.

Ben de hele situatie inmiddels wel echt spuugzat. :mad: Waar blijft Guus nou. :confused: :):

5. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft al lang aangegeven dat die niet in Nederland, dus ook niet bij Ajax gaat werken.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]wbNIYT5zktc[/yt]

Dit dus. Je zag ook al in het bewerkte filmpje wat te zien was op TV dat er geknipt in was. Edgar wordt gewoon zwaar gebruikt door Ten Have, echt zwaar vies dit. Hij zei eerder ook al dat het Edgar was dat de contact legde met Van Gaal, en dat hij degene was die dit allemaal had opgezet maar dit was niet waar. Ja hij sprak met Van Gaal, maar hij was niet de grondlegger voor de rol van Gaal in Ajax.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan zit Davids er misschien wel echt alleen omdat ie zwart is (scapegoat) :+

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Kan iemand die Ten Have neerknuppelen? Bah bah bah bah bah, wat een nare man.

Edit:
    Van Ajaxfans.nl

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach ik geloof vanaf nu niks meer wat ik lees (zowel van Cruijff kant als van RvC kant). 90% is speculatie , 5% leugens en 5% deels waarheid.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    And the soap continues!

Mijn god wat een ongelofelijke blunder :lol:
    Toch logisch dat de NOS dit op een gegeven moment naar buiten 'lekt'.

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom laat Davids zich zo behandelen door Ten Have? Echt verbijsterend dit. Hij gewoon zijn speelpop.... De rol van Joep Schreuder snap ik ook niet helemaal..

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Het zou toch wat zijn zeg als straks de rvc eruit wordt geflikkerd, van gaal gewoon directeur wordt. En dan samen Cruijff de scepter gaat zwaaien...

Maar Davids rol is toch tre apart. Lijkt er steeds meer op dat hij gewoon gebruikt wordt.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is gewoon allemaal een spel om Cruijff schade te berokkenen. Cruijff zal best wat gezegd hebben, maar vooral de context is belangrijk. Ik lees namelijk ook berichten dat Cruijff wat gezegd zou hebben over het "vrouw zijn" van Olfers. Persoonlijk denk ik dan dat Cruijff een opmerking gemaakt heeft over de afspiegeling van de samenleving binnen de RvC. Het gaat immers om een opmerking uit augustus. Als het echt zo schokkend was geweest, hadden ze in die tijd wel ingegrepen. Maar nee, heel spontaan gooien ze het nu op tafel. Allemaal geregisseerd achter de schermen naar mijn mening. De RvC zit aan lekken, liegen en bedriegen aan elkaar. Persoonlijk sta ik helemaal achter Cruijff. Dat is gewoon een goudeerlijke man die niet achter je rug om lult. De RvC doet niet anders. Ze zien het echt als een oorlog en ze trekken alles uit de kast om te winnen. Echt een nare man die Ten Have. Ik geloof geen woord van wat hij zegt.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik neem aan de je Cruijff al jaren persoonlijk kent? :emo:

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Inderdaad, Cruijff is ook gewoon een eigenwijze zak die ik niet 100% vertrouw op z'n blauwe ogen hoor.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oh please, don't even go there.

Ik sta ook achter Cruijff in dit geval hoor, maar het is geen heilige of iets dergelijks. Het is geen goudeerlijke vent, vriendjespolitiek en spelletjes spelen om er zelf beter van te worden is hem echt niet vreemd hoor.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat Cruijff ook tegen judas Davids gezegd heeft, hij zegt het wel direct in zijn gezicht. Dat is voor de rest van de RvC te veel gevraagd.

Ik hoop trouwens dat Ten Have ook naar VI belt, want dan wordt hij afgemaakt _O_.

19. Seh

Seh Guest

Als ik eerlijk ben en het zo bekijk heb ik meer vetrouwen in van Gaal, die gewoon verantwoordelijkheid neemt. Dan in Cruijff die officieel en wettelijk gezien niets te zeggen heeft.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik doelde op het feit dat als Cruijff kritiek op iemand heeft, dan zegt die dat recht in je bek. Dat noem ik eerlijk zijn. Het achterbakse komt van de rest van het RvC.

En meer vertrouwen in Van Gaal? Dat is ook nergens op gebaseerd. Die man leeft alleen maar van de zelfverheerlijking.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina