[enquete] Kauwgom op straat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hey all,

Wij zijn bezig met een project op school, daar hebben we een enquete voor gemaakt. Deze enquete is bedoelt om wat duidelijker een doelgroep te vinden. We hebben deze doelgroep nodig om een cross-mediale campagne op te zetten, om ons dan specifiek te richting op die doelgroep.

Zou iedereen die hier komt deze enquete even willen invullen? Het duurt ongeveer 5-10 minuutjes!

Enquete Kauwgom op straat!

Alvast bedankt!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ok, ik vul in dat ik geen kauwgum consumeer en krijg dan 20 vragen over mijn consumptiepatroon waar ik minimaal 1 kauwgumpje per dag moet eten.
    Zeg dan dat ik door kan naar vraag ...
    :p

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Done, was idd een vage enquête :+ Ik eet amper kauwgom, maar volgens de enquête eet ik er wel 1-5 per dag 8)

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat al ik ff fixen. Want dat hoeft natuurlijk niet :p Antwoorden is niet verplicht

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Idd, zet er 'ga verder naar vraag 12' bij en het is fixed. Die laatste 3 antwoorden lijken mij namelijk het belangrijkste.

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    8)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ingevuld.

8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931
    Hoeveel kauwgompjes neemt u op een dag?

1-5
    6-10
    11-15
    11-20
    21+

Wat nou als ik er 1 per week consumeer? 8) En mocht ik zo idioot zijn dat ik 13 kauwgompjes op een dag consumeer....moet ik dan antwoord 3 of 4 kiezen...

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke :thumbs:
    hahaha die antwoorden lieten mij ook lachen :lol:

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Niet het beste onderzoek dat ik ooit heb gezien, maar ff voor je ingevuld :)

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ingevuld!

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Eerste onderzoek wat ik ooit heb moeten maken. Dus wat ik hier te horen krijg nemen we allemaal weer mee in een volgend onderzoek.

Thx voor het invullen!

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Of E) Godverdomme, vieze teringtroep in m'n kleren!! &@%$@&*!

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke in dat geval zal ik je even wat feedback geven.

Ten eerste: wat wil je precies te weten komen?
    Wie de daders zijn van de kauwgom op straat ( dus welke leeftijdscategorie ofzo)? Of wil je te weten komen wat er gemiddeld aan kauwgom wordt gegeten? Of wil je kijken of er animo is voor verteerbare kauwgom?
    Uit het onderzoek vind ik het in ieder geval niet duidelijk naar voren komen waar het onderzoek op uit is. (alhoewel ik gok dat het gaat om de sancties voor kauwgom op straat gooien. Am I right :)? )

een vraag als die van vraag 13 kan je beter op een andere manier formuleren.
    Like in, Wie DENK je dat er over het algemeen kauwgom op straat gooit? en misschien een optie om meerdere antwoorden te geven. Het zou kunnen dat ik vind dat iedereen dat doet en het dus niet uitmaakt wat hun leeftijd is.

Het is handig om bij vraag 4 neer te zetten dat als je nee kiest, je door kan gaan naar vraag 11.
    Bij de enquete vind ik het lastig om te zien of ergens een sterretje bij staat en ga daardoor automatisch alle vragen invullen.

Als iemand nee invult, vind ik de enquête wat aan de korte kant. Probeer daaraan te denken.

Verder is het zeker niet een slecht onderzoek, zolang je er uit kan halen wat je nodig hebt voor het vervolg. :thumbs:

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoeveel geld besteed u per week aan kauwgom?

1-5 euro
    6-10 euro
    11-15 euro
    16-20 euro
    20+ euro
    Betaal het niet zelf

:lol: Hier ben ik tot echt afgehaakt. Is dit serieus? :9 Zou er iemand op deze aardkloot rondlopen die meer dan 20 euro per week aan kauwgum betaald. :+

Slecht doordachte enquete.. Ook als ik de rest v/d vragen zo ff doorlees. =(

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dan vul je het toch niet in. |:-

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat heb ik toch ook niet gedaan? 8) Ik vind het gewoon een slechte enquete, met onrealistische vragen, en ik wou die mening zeer graag met jullie delen! :thumbs:

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind dat je meer een oproep doet naar aandacht. Bwaaah wat een slechte enquete ik doe dit zoveel beter! Als dramatisch effect plaats ik smileys welke de schaamte diep in je zwarte ziel branden.

Oftewel Youtube gehalte. :)

Dat gezegd hebbende.
    De enquete kan in het vervolg wat opener zijn naar de mensen die hem moeten invullen. Je vraagt iets, laat ons het antwoord geven.
    Ook mag de enquete wat minder studentgericht zijn. De opties waar ik kauwgum kauw zijn allemaal verwezen naar plaatsen waar studenten voornamelijk komen. Beter had geweest:

a. Op school
    b. Thuis
    c. Op werk
    d. Tijdens het reizen

Je zou dan vervolgens een vervolgvraag kunnen hebben:
    Op welke momenten kauw je het meest kauwgum:

a. altijd.
    b. in sociale gelegenheden.
    c. voorafgaand van een gelegenheid.

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik moet zeggen, hij kwam erg slordig en afgeraffeld over.. veel vage antwoorden en vragen waar niemand iets mee kan (ik bedoel, hoeveel mensen reageren: ochja, ik doe het zelf ook als ik in de kauwgum ga zitten8)).

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Op Youtube heb je geen smileys. :cool: Smileys zijn er niet voor niets, en als je ze gebruikt om iets positiefs uit te drukken is er toch ook geen probleem? Waarom dan wel bij iets negatiefs? Bovendien zet ik zo goed als altijd smileys in m'n post...

En als je geeneens meer kritiek mag geven of als je er niet tegen kan, dan kan je maar beter niet op een forum gaan posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina