De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Meh, Vodafone schijnt hier in de omgeving (zoals Cookie al zei) aardig kut te zijn bij smartphones. Mijn pa heeft in zijn huis eigenlijk nooit internet bereik, als hij van het eiland af is heeft hij dat meestal wel. Laat ik nou 90% van mijn (vrije) tijd op dit prachtige eilandje doorbrengen... :+ Dus Vodafone gaat hem niet worden. T-Mobile maar eens bekijken dan.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik denk dat ik binnenkort een Samsung Galaxy S Plus ga kopen, iemand doe m ook heeft en zo ja hoe bevalt ie?
    En hoe is ie in vergelijking met andere toestellen?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wtf werkt dat nou niet 8) Als ik "none" doe en weer in het home screen kom dan krijg ik alsnog die lockscreen wanneer ik hem van lock af haal.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb het zelfde probleem.

    zwaar iritant
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Als je hem geroot hebt kun je toch ook gewoon (een deel van je) sd kaart als opslag gebruiken.Heb zelf gewoon een 1gb partitie op mijn sd kaart voor apps
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ow :+
    Telefoon heeft mijn vriendin geclaimd (wordfeud enzo), dus kan 't niet proberen.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Herkent de telefoon het dan als intern geheugen? Ik zal me er eens even in verdiepen :)
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402

    Als m'n ouders of zus langs komen piepen ze altijd over het bereik, maar met KPN heb ik 0.0 problemen, zelfs niet in Heinenoord :cool:

    M'n vrouw heeft em nu een maand of 3 en bevalt erg goed. Snel, en een zeer mooi scherm ook.
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nou al een jaar de HTC desire. Dat ding heeft zo zijn min punten maar ben er wel tevreden mee.
    Maar, sinds een tijdje begint me telefoon te zeiken dat er te weinig geheugen is.
    Ik heb er een sd kaart van 4 gb inzitten maar niet alle apps kunnen op 1 of andere manier niet naar de kaart verplaatst worden.

    Bij apps zoals rabo internetbankieren en whatsapp snap ik best dat je die niet op je sd kaart kan zetten. Maar Shazam, LiveScore, TVgids en noem maar op moeten toch gewoon naar je kaart overgezet kunnen worden :confused:.

    Weet iemand of het mogelijk is dat die Apps als nog naar me sd kaart kan plaatsen zodat ik tenminste me updates kan installeren van me telefoon?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb een Samsung Jet gekregen (afdankertje van mijn vriendin :+). Ik heb er ooit voor haar de java app van gmail op gezet, maar heb net een factoryreset gedaan maar kan die app nergens meer vinden

    als ik naar: m.google.com/mail ga krijg ik wel een lijst maar ik kom vervolgens alsnog bij een webversie uit waar ik moet inloggen. Inloggen mislukt vervolgens ook nog vanwege cookie gezeur

    iemand?

    ik wil gewoon die java app :)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Snelle zoekopdracht leverde me dit op:
    http://gmail-mobile.en.softonic.com/java

    Ik hoop dat dat is wat je bedoeld?
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorige week een iphone 4s besteld, volgende week waarschijnlijk binnen. Kom van een sony ericson xperia, dus dat is wel een hele verbetering. Zin in! Ben trouwens voor t-mobile gegaan, hoor er wisselende berichten over, maar in mijn omgeving vooral positieve. Verhalen over wegvallende verbinding in ieder geval niet. Juist verhalen waarbij andere providers geen verbinding hadden, maar t-mobile wel.
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb sinds vorige week ook een iPhone 4S. Wat een top apparaat is dat zeg! Was ook nog net op tijd met die KPN abonnementen, die sinds december veranderd zijn. 1 gig datalimiet op een abo van 35 eu + 16 euro internet, en dan het eerste jaar voor de helft van de prijs. Nu moet je geloof ik per se een abonnement van 60 euro nemen voor die 1 gig datalimiet. Is trouwens wel een zakelijke bundel die ik heb. Hoefde maar 80 euro bij te betalen voor het toestel.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm Samsung Galaxy SII met Qwerty toetsenbord is hier niet verkrijgbaar he? Zit totaal niet in telefoon wereldje maar dat lijkt me wel mooi mobieltje, sowieso fysiek toetsenbord vereiste voor mij.

    Had een Xperia Mini Pro besteld alleen het batterijklepje zat niet goed, teruggestuurd, hebben ze abbonement verlenging geannuleerd en kan dus opnieuw verlengen... maar ga denk ik weer voor dezelfde.
     
  16. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Het idee van deze app lijkt me wel wat, alleen wat duur om het te proberen: http://t.co/jRPHeGrp
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een goeie vriend van mij heeft een abbonement bij Tele 2 genomen zegt ie, 17 euro per maand en kreeg een Samsung Galaxy SII erbij, en het toestel kostte niks.

    Een paar maandjes geleden moest je nog tegen de 200+ bijbetalen, is dat dan echt zo snel veranderd? Ik zou dat echt ongelooflijk vinden.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zal wel de eerste 9 of 12 maanden 17 zijn en volgend jaar gewoon 30-40 euro p/m.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Inderdaad, aanbieding staat op de homepage.
    Na 6 maand 37,50.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    37,50 is nog niet heel veel geld voor een Galaxy S II :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina