[XOne] Battlefield 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok ik dacht dat er meerdere vlaggen ala CQ waren die je kon aanvallen.
    Maar het is dus eigenlijk rush met maar 1 objective die werkt als een vlag in CQ?

    Dus als het aanvallende team een overwicht heeft in de zone dan verover je de vlag.
    Klinkt wel als campermateriaal idd.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij was het zo inderdaad. Is al een tijdje terug dat ik BF2 gespeeld heb maar weet vrij zeker dat je 1 of 2 objectives per keer moest pakken net als in RUsh.

    Ik denk dat Radio beacons een heeeele grote rol gaan spelen in Conquest assault :+
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Ik herinner me juist dat 1 team alle vlaggen in bezit heeft, en 1 team gewoon een startbasis heeft en die kan dan elke vlag aanvallen die ze willen, lijkt gewoon erg op CQ, enige verschil is dat het verdedigende team geen startbasis heeft wat betekend wanneer alle vlaggen zijn verovert het verdedigende team verliest. Dit was in ieder geval zo in BF2.
     
  4. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat er zo weinig in teams gewerkt wordt. BF3 geeft genoeg mogelijkheden, maar spelers pakken ze niet. Waarom worden er nog headsets verkocht... niemand koopt ze kennelijk, erg jammer!
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hmmm, ik meende dat je als defender altijd maar op 1 plek kan spawnen. Maar kan er zeker naast zitten want speelde toen ook alleen maar normale CQ. Zoals als jij het omschrijft klinkt wel leuker :+ (en een stuk moeilijker voor de verdedigers)
     
  6. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dit het idd. Kan heel leuk uitpakken in BF3 maar met weinig spelers op de consoles weet ik het nog niet.
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er een oude game-mode word toegevoegd. En ik vind het zelfde van de map pack die eraan komt. Met een nieuwe game mode en nieuwe maps zou ik het zeker kopen.

    Ik ben het eens met dat sommige nog steeds BF3 niet snappen, maar zijn nog veel mensen die moeten wennen aan de gameplay van battlefield. Veel mensen zullen met de laatste release in zijn gestapt, dus nu een maandje hebben kunnen spelen. Geef die mensen even de tijd te wennen aan het spel. En noobs zul je altijd wel houden.

    En engineer en assault zijn de meest gebruikte classes. Ik had het afgelopen weken zelf ook door, deze classes bezorgen je veel punten. Healen / reviven / mijnen / vehicle destroyed. Jammer... wou dat dit wat meer uit gebalanceerd was met andere classes.

    Als laatst, zorg gewoon dat je wat mensen van dit forum toevoegd in je vrienden lijst om samen te kunnen spelen. Vaak als ik online kom zijn er wel aantal nederlanders online om mee te spelen. Soms snachts om uurtje of 4 is er dan niemand meer, en speel ik zelf in een squad met onbekende, en dan heb ik weinig moeite om met hun samen te werken. Het vergt misschien aantal potjes, maar uit eindelijk is diezelfde tactiek toe te passen in elk "onbekende squad".

    Ok genoeg... ;) have fun.
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Conquest assault was brilliant! Maar ben benieuwd hoe dat nu gaat werken op de X360. Zeker qua teamplay valt er soms ver dingen te zoeken. Maar goed, ik kan ook niet altijd spelen en moet soms quitten dus ja, dat lijkt me ook niet fijn voor de rest met wie ik dan mee zou spelen ;)

    Wat betreft dat engineer en assault de meest gebruikte classes zouden zijn ; I beg to differ. Ik zie ook ontzettend veel support (jammer genoeg veelal alleen met mortar en niet echt munitie uit delen) en recon (zeker met dat recon helitje) terug komen. Assault zie ik juist vrij weinig.

    Zelf blijf ik een verwende support kerel. Supressing fire waar ik kan en ammo geven aan voornamelijk recon en engineer classes.

    On a totally different side note... K2D > 3.50 yeah! </nutteloos>
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    KD is voor CoD spelers!

    W/L > 4.4 yeah! :+
     
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om 1 meerdere platoons te zitten?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben/was dan óók een CoD speler dus dan mag het :+ ;)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Delphiki anders ook hoor :+
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik speel al sinds het uit kwam op de PC. Pûh! :9 </kinderachtig>
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is omdat niemand geïnteresseerd is in die andere willekeurige teammaat in zijn team waardoor een teamspel als dit jammer genoeg helemaal verkeerd gespeeld word en meestal in een éénzijdige strijd veranderd.
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij spelen jullie met de verkeerde mensen.
    Zo moeilijk is het toch niet om een squad van 4 te vormen.
    Komt ook vaak voor de ik met 5 of 6 man in de party zit, dan maken we 2 squads.
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ! dat zijn de goeie potjes
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    en spelen jullie dan in het zelfde team? aangezien het vaak al moeilijk is om met 4 man en een squad te komen (soms zit er 1 bij de tegenpartij)
    nodig je dan iedereen uit de party uit??
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja idd hoe fiets je dat voor mekaar met 2 squads in 1 team ?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lege favorite server joinen. En dan lang pielen tot iedereen in het goede team/squad zit :+

    Ergens heeft met teveel maten samen in 1 team spelen ook een groot nadeel. Je walst dan altijd zo hard over een ongecoordineerde/ niet samenwerkende tegenstander heen dat het bijna saai is.

    Het is vaak leuker als je met een man of 6 bent om dan in beide teams een squad te hebben. Dan is er tenminste nog wat weerstand. Goed teamwerk maakt zon enorm verschil dat een heel samenwerkend team volgens mij nooit en te nimmer in conquest kan verliezen van randoms. Ook al zijn die randoms individueel allemaal beter

    teamwork = winnen

    zelf als ben je maar met zn 2en , als je goed samenwerkt in conquest en op de objective speelt kun je in servers met alleen maar randoms al bepalend zijn



    je kan van mij denk ik al wel zeggen dat ik er 1 WAS. Na jarenlang fanatiek COD gespeeld hebben ben ik er denk ik klaar mee.

    Black ops nog 15e prestige 50 gehaald en daarna nog heel lang met veel plezier gespeeld maar MW3 na 2 dagen uit de 360 gehaald en hij is er niet meer in geweest.

    Beetje jammer van die premium elite subscription :+ Misschien dat over een paar maanden de drang weer komt om weer good-old COD te spelen maar ik vrees van niet
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina