lege favorite server joinen. En dan lang pielen tot iedereen in het goede team/squad zit
Ergens heeft met teveel maten samen in 1 team spelen ook een groot nadeel. Je walst dan altijd zo hard over een ongecoordineerde/ niet samenwerkende tegenstander heen dat het bijna saai is.
Het is vaak leuker als je met een man of 6 bent om dan in beide teams een squad te hebben. Dan is er tenminste nog wat weerstand. Goed teamwerk maakt zon enorm verschil dat een heel samenwerkend team volgens mij nooit en te nimmer in conquest kan verliezen van randoms. Ook al zijn die randoms individueel allemaal beter
teamwork = winnen
zelf als ben je maar met zn 2en , als je goed samenwerkt in conquest en op de objective speelt kun je in servers met alleen maar randoms al bepalend zijn
je kan van mij denk ik al wel zeggen dat ik er 1 WAS. Na jarenlang fanatiek COD gespeeld hebben ben ik er denk ik klaar mee.
Black ops nog 15e prestige 50 gehaald en daarna nog heel lang met veel plezier gespeeld maar MW3 na 2 dagen uit de 360 gehaald en hij is er niet meer in geweest.
Beetje jammer van die premium elite subscription Misschien dat over een paar maanden de drang weer komt om weer good-old COD te spelen maar ik vrees van niet
Laatst bewerkt: 25 nov 2011