Dat hij scoort, dat is het juist. Laat die goal lopen voor Anita. Van El Ahmadi en motivatieproblemen weet ik niks. Wel dat hij problemen had met de trainer.
Maar dat slaat toch nergens op? Dat heeft niets te maken met of een debutant toegezongen moet worden die bij zijn debuut een doelpunt maakt.
Kerel, je ziet toch op het veld of iemand egoïstisch is of niet? Daar hoef ik hem niet persoonlijk voor te kennen. Ik heb me de eerste helft kapot geërgerd aan Sulejmani, deed alles alleen en verloor dan steeds de bal. En dan niet stoppen na een paar keer, nee joh, gewoon nog drie keer doen.
Precies! Ik zie dat de Ajax supporters weer in hun nopjes zijn. Weken lang werd hier op het forum het team uitgekotst en hadden ze er geen goed woord voor over. En nu ze een keer winnen is iedereen weer over ze te spreken en was er niks aan de hand... Hypocriete nepsupporters
In de herhaling was ik er niet zo zeker van, vreemd effect.....daarnaast was het de intentie van Anita om hem op Suljemani te leggen dus zal Anita er niet wakker van liggen denk ik @Gforce: Lol! De Sarcasme van Modder en anderen gemist zeker?
Ja dan kan ik nog 10 spelers opnoemen die dat gedaan hebben. Spits is een spits he. Lol wie post er hier dan dat Ajax geweldig speelt? En was ook een grapje volgens mij. Hypocriet gedoe...
Zijn we over ze te spreken? Ik zie de hele wedstrijd niets meer dan gejank over het team, want ze spelen drama. Enkel gejuich over Klaassen omdat het een baas is.
Goal was sowieso een eigen goal geworden als Sulejmani er niet aan had gezeten want de poging van Anita was niet op goal.
Dan zal Ajax direct 200% gevaarlijker worden en 2x zo wel balbezit houden. Wat is die Ebecilio slecht zeg
Was Vermeer geblesseerd geraakt dat hij is gewisseld? Ik zie alleen de teletekst voor me. Weet niks van de wedstrijd. Edit: bovenstaande zegt genoeg, geblesseerd dus.
Ik snap ook totaal niet wat Frank in die gast ziet. Door z'n voetballende kwaliteiten kan het niet komen, dus hij doet vast andere dingen voor die basisplaats.