[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Komt die aan met z'n Duitse trainer. :lol:
     
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Cilessen staat anders op 0 goals bij je bio?
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vorige week had ik die Lamela gekocht maar die is echt goed, dat had ik dus niet verwacht, opzich zijn de stats op z'n kaartje niet het allerbest in de klasse silver maar hij is echt goed, super goed linkerbeen en heeft oog voor de steekpass
     
  4. evdkaap

    evdkaap Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat hij het in een vriendschappelijk duel tegen mij deed :'-(
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vandaar, wist niet dat de goals dan niet doorgeteld werden :)
     
  6. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nou een goede formatie voor een Liga BBBV team ?
     
  7. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    4-4-2:

    ------Nilmar-Benzema-------
    Pedro-Sahin-Lass-Jesus Navas
    Abidal-Carvalho-Albiol-Arbeloa
    ------------Kameni--------------

    Dit team heb je voor ong 60k, maar ik zou je budget niet weten :confused:
     
  8. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de spelers wel...tijd in 4-3-3 gespeeld,maar ik vind het niet fijn spelen.
    Ik heb Casillas,Puyol,Alves,Pepe,Marcelo,Fabregas,Alonso,Iniesta,Torres,Sanchez,Pedro,Di Maria,Higuain,Benzema.
     
  9. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha, met zulke spelers zou ik lekker 4-1-2-1-2 spelen, maar ik vind 4-4-2 ook altijd lekker. Ik hou van 2 spitsen en een middenvelder erachter, maar dat is IMO.
     
  10. djtcc

    djtcc Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook lekker....maar die 4-1-2-1-2 kaartjes zijn zo duur :mad: en dan heb je ook geen RV en LV meer.... keuzes keuzes :)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb nog steeds m'n Serie A elftal maar wil denk ik een Braziliaans elftal maken, is dit een aanrader?

    Nilmar-Pato
    Neymar
    Bastos-Hulk
    -?-
    Marcelo-Luiz-Alex-?
    ?

    Vraagtekens weet ik nog niet maar zou best een lekker elftal zijn lijkt me? Of ipv Neymar Lucas, kan ook.
    Overigens 4-1-2-1-2.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou Benzema dan op links zetten. (beter spits voor koppen en schieten als Nilmar een voorzet geeft)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een Braziliaans team gehad. Wist niet hoe gauw ik hem moest verkopen.... Verdediging staat gewoon naast je aanval.... Je MOET hem echt op defensive zetten. En dan nog ligt het aardig open.

    Op doel kan je Helton of J Cesar zetten. Rb die van man u. Cdm luiz Gustavo, r Carlos of Willians.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En de Franse league, is die aan te raden? Twijfel dan tussen Franse / Russische of dit team behouden en sparen voor een Cavani of Pato.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iedereen weet hier dat ik geld heb uitgegeven aan FUT en dat ieder jaar doe. Ik speel FIFA met veel plezier een heel jaar lang, totdat de nieuwe versie uit is, en daarnaast maak ik er enorm veel winst mee, en dat is altijd handig meegenomen. Ik ben bijna achttien en heb dit jaar zo'n beetje de prijs voor een rijbewijs verdiend door goedkoop te investeren en voor de normale prijs te verkopen. Waarom wil je dan per se zo graag dit posten, het grootste deel hier kent van mijn methode en velen doen het ook (flinke groep via mij). Ik geef dus inderdaad steeds kleine beetjes geld uit en maak op elk beetje winst.

    Braziliaans is in ieder geval enorm goed, maar wel saai want enorm veel mensen gebruiken dat team al. Je kan ook proberen een hybrid team te maken, dat is tof. Spitsen van Rusland, IF Doumbia en Eto'o, centrum van Silva/Lucio, etc.

    Ik heb zelf op het begin 3 accounts gebruikt, maar voor de rest alleen veel coins steeds ingeslagen voor weinig geld en dat doorverkocht. Ik handelde wel in de MSP (van een betrouwbare vriend; weinig risico), verkocht het door aan vrienden en veel leden vanuit forum, aantal flink wat keer zelfs, en maakte dan steeds €1 winst per doorverkoop. Dat ik van geluk mag spreken dat ik niet gebanned ben, valt wel mee hoor, als je weet wat je doet.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus toch coins gekocht en verkocht en wat behouden om te handelen:D
    Had het kunnen weten maar toch dikke respect:thumbs:
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet zeggen. Siemenn nice gedaan. Als ik het goed begrijp heb je van 500 euro 2100 euro gemaakt. En ik dacht dat ik vorig jaar veel winst had gemaakt.

    Zit zelf te twijfelen of ik IF Boatang ga verkopen voor een IF Sneijder. Hij brengt niet wat ik verwacht qua schietkracht. Had meer verwacht gezien de reden waarom hij IF was geworden.
     
  18. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is ie was hem vergeten up te loaden had hem alleen opgeslagen. evdkaap zal dit ook wel leuk vinden om terug te zien :lol:

    http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/104083528
     
  19. scotttyboy1703

    scotttyboy1703 Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha net 4 pakjes gekocht van 750 fitness heleteam + 10 en amoo sp van liverpool erin
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb zelf een Russisch team. Ben er erg over te spreken. Heb pas de upgrade gemaakt naar if doumbia, etoo en if Danny.

    Vorig seizoen een all if Frans team gehad. Was erg baas. En volgens mij kan je nu ook een dik team maken. Denk kwalitatief beter dan Russische.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina