Iedereen weet hier dat ik geld heb uitgegeven aan FUT en dat ieder jaar doe. Ik speel FIFA met veel plezier een heel jaar lang, totdat de nieuwe versie uit is, en daarnaast maak ik er enorm veel winst mee, en dat is altijd handig meegenomen. Ik ben bijna achttien en heb dit jaar zo'n beetje de prijs voor een rijbewijs verdiend door goedkoop te investeren en voor de normale prijs te verkopen. Waarom wil je dan per se zo graag dit posten, het grootste deel hier kent van mijn methode en velen doen het ook (flinke groep via mij). Ik geef dus inderdaad steeds kleine beetjes geld uit en maak op elk beetje winst.
Braziliaans is in ieder geval enorm goed, maar wel saai want enorm veel mensen gebruiken dat team al. Je kan ook proberen een hybrid team te maken, dat is tof. Spitsen van Rusland, IF Doumbia en Eto'o, centrum van Silva/Lucio, etc.
Ik heb zelf op het begin 3 accounts gebruikt, maar voor de rest alleen veel coins steeds ingeslagen voor weinig geld en dat doorverkocht. Ik handelde wel in de MSP (van een betrouwbare vriend; weinig risico), verkocht het door aan vrienden en veel leden vanuit forum, aantal flink wat keer zelfs, en maakte dan steeds €1 winst per doorverkoop. Dat ik van geluk mag spreken dat ik niet gebanned ben, valt wel mee hoor, als je weet wat je doet.
Laatst bewerkt: 28 nov 2011