De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Basht Engels voetbal..

Reactie..

FUCK YOU I'M NERA LEAVE SERIE A ALONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had het niet over de 0-0 speeldag want je moet toch gewoon toegeven dat je bij een Serie A wedstrijd altijd wel afvraagt of er een club gaat scoren en in hoe ver voor tijd dat zal zijn.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuk zo'n simpele opmerking, maarja, was te verwachten. Dat je zegt dat ik niet kijk naar de Serie A geeft wel aan dat je helemaal niets van mij weet en dat je dus zomaar wat zegt om populair over te komen. Maarja, blijkbaar ben je nogal snel op je kleine pikkie getrapt als het even over de Serie A gaat. Maar je bent gelukkig niet de enige.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De drie (of vier inmiddels) grote competities hebben allemaal iets totaal anders te bieden. Dat maakt het zo leuk. Dat niet iedereen de meest prominente facetten van de Serie A kan waarderen moeten ze zelf weten. Het maakt het nog geen feit dat het minder leuk is om te zien. Ik kan van alle competities genieten, juist omdat ze zo totaal anders zijn. Alleen Duitsland kijk ik nooit omdat de clubs en de voetbalcultuur me daar simpelweg niet boeien.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik ga zaterdag ff Danny vergezelen bij ADO - NAC! :p

En zeer waarschijnlijk 4 feb naar Liverpool - Spurs.

O yeah.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Basht Engels voetbal? :emo: Haha, wat een grap. Lees eens hoe specifiek ik 'bash', en trek dan nog eens 'n conclusie.

Toch grappig weer dat je mij vooringenomen wil laten lijken terwijl jij duidelijk het bevooroodeelde kereltje bent, met je interpretatie dat ik het 'Engelse voetbal bash' en je overdreven mening over de Serie A.

Laatst bewerkt: 29 nov 2011
  6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik veranderde even van niveau, dan heb ik de garantie dat je het nog kan volgen.

7. Seh

Seh Guest

:emo:

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zeg dakar, heb jij weleens een foto gepost in het fotomembershok?

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Woah, vet! Meerdaags tourtje naar Engeland, of puur voor de wedstrijd? ;)

Ik mocht van m'n vader mee naar de wedstrijd van Inter tegen Udinese in begin december, 2 of 3, waar hij naartoe ging met een aantal vrienden met het werk. Eerst nogal twijfelen, maar aangezien we dan ook eerst in het vliegtuig moesten en daar moesten overnachten, puur en alleen voor zo'n wedstrijd, heb ik het niet gedaan. Ik wacht wel op een Premier League of Eredivisie topper :cool:.

Laat maar gaan joh. :lol:

Ik vraag het me nog steeds af.

10. Seh

Seh Guest

Ik had bijna weer een seizoenkaart besteld voor Feyenoord. :eek: Mis het toch wel een beetje na een half jaar.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    We pakken ook een hotelletje mee. Gaan natuurlijk even langs de bookies en afterwards (en beforehand :p) een pub opzoeken.
    En wat is er mis met overnachten? Lekker rustig aan doen :p.

Moet wel zeggen dat ik het via via regel waardoor het een superchill prijsje wordt. :cool:

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Er is niets mis met overnachten, maar om daar nou met m'n vader en zijn vrienden te gaan zitten een hele avond.. en dat allemaal voor zo'n saaie wedstrijd :lol:. Nee, doe mij dan maar gewoon een tof weekend, waar ik zelf de wedstrijden kan kiezen en dan liever een PSV wedstrijd ga bezoeken.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat doen alleen ekte helden!

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het forumplebs dat pretendeert wél niveau te hebben :emo:

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hier stopte ik met lezen, wat ik (gelukkig) wel enorm vaak heb bij jouw posts.

Weer terug naar voetbal?

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Geeft niks dat je af en toe wat definities op moeten zoeken.

17. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kijk liever Serie A dan Bundesliga hoor. Milan, Inter, Juve, Roma, Napoli... allemaal beter dan dat Duitse voetbal imo. Dan is Dortmund wel leuk om naar te kijken maar ik zet er m'n tv niet voor aan.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, want daar gaat het ook om. ;)

Maareh, ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag, of wel?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zou ik zelf ook zeggen, maar van dat rijtje vind ik alleen Napoli leuk om naar te kijken en soms Juventus. Ik kijk zo in het seizoen zo'n 5 à 10 wedstrijden van AC Milan en Inter, en ook redelijk veel van AS Roma, omdat mijn broer dit altijd een mooi team heeft gevonden. Maar ik vind het nooit iets aan, dusja. Wedstrijden in Duitsland vind ík mooier, met teams als Dortmund, Bayern München, Bayern Leverkusen, Hamburg, etc.

20. Seh

Seh Guest

:emo: Wat een elitair figuur ben jij zeg, echt verschrikkelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina