De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar niet elke voetballer gedraagt zich zo als Guidetti

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nee dat zagen we bij El Hamdaoui :+

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Espanyol wil weer heel graag El H hebben, vorige keer stelde die Lens ineens rare aanvullende eisen. Beter komen ze eruit.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    El Hamdaoui houdt van Ajax, Ajax houdt alleen niet van hem. Ik mis hem. Zijn wonderlijke stiftjes in elk geval. Dat kon hij dan weer wel. Geweldige voetballer en DE oplossing voor het spitsenprobleem. Maar goed, niets is groter dan de club.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Berijp me niet verkeerd , ik heb niks tegen die Guidetti. Vind het wel een grappig mannetje (al snap ik niet wat City met hem zou moeten).

Wou alleen maar aangeven dat dat niet het punt was waar het om ging.

Wat el Ham betreft, die blijft denk ik gewoon lekker zitten tot zn contract er op zit. Anders was hij al lang en breed weg geweest. Het is niet alsof je na een jaar in het tweede ineens betere aanbiedingen gaat krijgen :+

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat een aannames maak jij zeg. Je doet net alsof je die gozer kent. Guidetti is een mannetje natuurlijk, maar ach, hij scoort en de fans nemen hem in de armen. Dan kan je het wel irritant vinden, maar tot nu toe voetbalt hij lekker mee en dat is op dit moment waar het om draait.

7. Seh

Seh Guest

El Hamdaoui. _O_

Over Guidetti, hij is imo veel verder dan Castaignos trouwens. Als zijn contract ontbonden wordt bij City en hij tekent bij Feyenoord dan neem ik een shirt met Van Geel en Guidetti achterop! :+

8. Seh

Seh Guest

Koeman gaat kiezen tussen Cabral en Cissé. Usain Schaken sowieso in de basis dus. Had liever Cissé en Cabral gezien. :'-(

9. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Waarom? Snelheid kan je goed gebruiken tegen PSV en Cissé heeft de afgelopen wedstrijden toch niks laten zien?

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Cabral vs. Manolev
    of
    Schaken vs. Manolev zodat Cabral naar binnen kan trekken vanaf rechts.

:cool:

Ben wel benieuwd of Clasie Toivoinen tegen gaat houden :)

12. Seh

Seh Guest

Cissé is weer op de weg terug, tegen Vitesse was hij echt heel goed imo. Ik denk dat als je Cissé op Manolev zet hij echt gek word, olifanten longen en gewoon naar binnen lopen met die gespierde beentjes van hem. Cabral tegen die 17 jarige back lijkt me ook prima.
    En ik heb het niet zo op Schaken, die is maar 3x per seizoen goed. Als 60e minuut wissel is hij wel een goede, als de backs er al wat sprintjes op hebben zitten kan hij er met gemak langs.:)

13. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat er ook op het veld staat, ik heb er wel zin in! Ik hoop op een leuke wedstrijd.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manolev heeft ook olifanten longen hoor, misschien wel drie. Alleen gebruikt hij ze te graag :+.

15. Seh

Seh Guest

Daarom. Een Schaken gaat dat denk ik niet volhouden een hele wedstrijd, Cissé wel. :)

Zondag als een eckte eckte weer mijn wekker zetten. :emo:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, niemand geeft iets om die hele soap rond Ajax. :+

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Alle niet Ajacieden zijn er anders wel te spreken over.

18. Seh

Seh Guest

De keren dat ik het kijk (meestal zap ik weg) zit ik wel te genieten hoor. Laat het daar maar eens flink onweren, nu wacht ik nog op de sportieve neergang in Amsterdam. :+ Laat ze daar maar eens voelen hoe het hier in regio Rijnmond al jaren voelt.

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat zou een poule met duitsland, portugal en frankrijk kicke zijn. Ik hoop dat we gewoon de sterkst mogelijke poule indeling krijgen!

20. Seh

Seh Guest

Doe mij maar een poule met Duitsland en twee zwakkere. Om daarna Portugal en Frankrijk in de knock-out fase tegen te komen. In de poule liever niet. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina