Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de Slam Dunk Contest in 2000 gezien met Vince, dat was echt te ziek. Toen was die contest nog gewoon vet, vond hem vorig jaar een beetje voorspelbaar :cool:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha ja dat was ook een van de dingen die bij dat nieuwsbericht stonden :cool:.
    En z'n fantastische moves die toen echt ongezien waren.

Maarja niet echt een teamplayer.
    Hopelijk blijft Oden wel bij de Blazers, blijft een geinig team!

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    En Vince is natuurlijk al wat ouder he, is nu meer een iemand die direpunters schiet volgens mij, die achterlijke dunks waarbij hij over iemand van 2.20 spring zitten er denk ik niet meer in.

Ben benieuwd of er nog big trades komen. En wat er met Paul gaat gebeuren.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja hij moet ff een fantastische jumpshot gaan ontwikkelen :cool:.
    Hoor dat de Bulls wel geïnteresseerd zijn (in VC uiteraard :p).

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Bulls lijkt me wel gaaf voor hem, hij wisselt wel veel van team de laatste tijd :cool: Wordt een beetje Shaq achtig.

En deze dunk bedoelde ik, die gozer is volgens mij 7´ of nog langer...

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bulls kunnen beter gaan voor een jongere SG, Afflalo van de Nuggets was miss wel een optie. Daarnaast ben ik een grote fan van Jamal Crawford (Hawks), alleen die zal waarschijnlijk te duur zijn voor de Bulls.

Waar heb je gelezen dat Heat Oden wilt? Het is wel een gok, maar als hij fit blijft is het een goede optie. Denk alleen dat de Blazers hem niet willen laten gaan vanwege dat Camby misschiefn ook wel getrade wordt. Maar free agency frenzy gaat over 3 dagen beginnen, dus ben benieuwd!

Ik krijg Ziggo, dus misschien Sport1 aanvragen zodat ik met kerst die zieke wedstrijden kan gaan checken :D

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij krijg je eerste paar maanden alle zender zoals Sport 1 en dergelijke gratis als je nieuw bent bij Ziggo, not sure though :b:

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oh dat zou wel nice zijn, zeker met het openingsweekend. NBA.com heeft ook gewoon weer officiele videos dus lijkt erop dat er bijna getekend gaat worden :)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Sport1 doet amper NBA hoor dus als je alles wilt checken is dat niet aan te raden!

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Lakers willen Paul en Howard, zal wel te ziek team zijn dan... Met Bryant.

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als dat gebeurd is de hele lockout dus voor niks geweest.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoezo dat?

Ik zie het btw niet gebeuren, Bynum en Gasol zijn nou niet echt de toppers die je daarvoor terug wilt.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hele lockout was vanwege het feit dat de small market teams te weinig geld verdienden. Stel dat Paul en Howard naar LA gaan, dan worden dat dus ook weer small market teams en krijg je weer een grootmacht in de NBA. Overigens zie ik de trade ook niet gebeuren, ze kunnen er hooguit 1 halen. Paul naar de NYK zie ik ook niet gebeuren, ze hebben geen waarde om te traden omdat ze praktisch alles al hebben weggegeven bij Carmelo Anthony trade + er is geen capspace om Paul te halen.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    22 van de 30 teams maakten verlies, dus de 'hele' lockout is niet vanwege het feit dat small market teams te weinig geld verdienden.

De hele NBA deed het niet goed. Een van de belangrijke redenen voor dit was/is het CAO, en dan vooral de duur van contracten en het loon van de spelers.

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    9 december gaat ook de free agents trade open, wordt ook ERG chaotisch. Leuk!

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe gaat het werken met de All-Star Weekend dit jaar?

Zal die gewoon 18 februari ongeveer zijn, of later?

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is er hier iemand die ooit een jump-programma heeft gebruikt om zijn vertical te verhogen? Wil er graag zelf een gebruiken, lees best veel klachten over air alert dus ben even verder aan het kijken.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Basketbal niet zelf maar volgens mij verhogen standaard squats ook al gewoon je sprongkracht.

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Squats zonder gewicht zullen denk ik vrij weinig doen tenzij je reps van 100 gaat doen.

Ik denk dat ik nog maar rond de 10 centimeter nodig heb om te kunnen dunken, kan de ring nu vastpakken.

Sowieso wil ik zo'n programma doen omdat ik meer rebounds wil en meer explosiviteit.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Squats zonder gewicht zullen inderdaad weinig toevoegen. Wat je wel kunt doen is op één been op een yoga matje opgerold gaan staan en dan squats doen, verbeterd ook je sprongkracht. Maar omdat ik zelf niet basketbal durf ik dingen niet aan te raden omdat ik weet dat als je het verkeerd doet je knieën kapot kunnen gaan.

Maar een programma dat je gewoon goed uitvoert met voldoende rust zou gewoon moeten kunnen, denk ik. Maar er zijn ook mensen die echt basketballen op dit forum dus hebben denk ik beter advies dan ik O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina