De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter speelt Altintop :+.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, ook al zit Ozil dan in het begin op de bank. Elk team met Alonso/Kaka/Higuain word je als tegenstander toch niet vrolijk van.

Hopen dat Ajax super fel en geconcentreerd is en Real totaal niet gemotiveerd is voor deze wedstrijd. Dan is er een goede kans dat het redelijk afloopt

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat aanvallende middenveldtrio speelt denk ik ook niet. Die zitten 'gewoon' op de bank. Alle vaste basisspelers van Real die wel in de basis starten zullen ook echt niet 110% gaan spelen. Dan neem je het risico dat je geblesseerd raakt en dus niet kan meedoen tegen Barça. Heck, ik zie eigenlijk liever die gasten in de basis staan, want die spelen sowieso met de handrem erop. Al die vaste reservespelers zullen juist supergemotiveerd aan de start verschijnen.

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Het is te hopen dat het gaat sneeuwen en hagelen ja, dat ontmoedigd doelpunten :+

5. Seh

Seh Guest

_O_
    Daken op stadions. :emo:

Huh trouwens, Philips beeldscherm? :lol:

6. Seh

Seh Guest

Di Maria, Kaka en Sahin zijn volgens mij geen basis klanten. Of wel? :eek: Alonso en Özil zullen wel gespaard worden denk ik ja.

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Sahin is geen aanvallende middenvelder. ;) Kaka en Di Maria staan vaak genoeg in de basis. Spelers als Callejon, Granero en Altintop enzo niet.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vroegah! Nu gewoon Sony dacht ik.

Ben wel benieuwd morgen, spelers zoals Ozil en Di Maria zouden rust krijgen, maar met Benzema en Sahin tegen een verdediging die er bij Ajax staat (Blind :emo:) worden dat wel een paar doelpuntjes. Dan maar hopen op Zagreb toch? :)

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wat ze missen in kwaliteit moeten ze gewoon compenseren met wilskracht en motivatie. Ajax wil en moet zich kwalificeren! Madrid is dat allang en heeft bovendien een topper in de competitie op het programma staan.

Tijd voor Ajax om te vlammen dus! :D

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Was vroegah ja! :mad:

Is nu Sony inderdaad :cool:

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zie helaas zelden 4-3-3. Speel zelf al anderhalf jaar niet meer, maar het is verreweg het meest 4-4-2. Ook bij mijn eigen clubje, waar we zat buitenspelers hebben overigens, speelt elk team 4-4-2 in een ruit.

12. Seh

Seh Guest

Kay. :)
    Mijn pa koopt ook nooit meer wat van Philips sinds PSV ooit een keer in de jaren 80 (dacht ik) wat Ajacieden weg kocht. :lol:

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Knullige trainer in dat geval :+

Ik fotografeer wel eens het 1e op zondag, trainer is een kwibus 1e klas, maar weet wel op een slimme manier met de toch wat beperkte voetballers resultaat te boeken met 3-5-2....Zie je ook echt heel weinig :cool:

De 10 is in dit geval de meest begaafde voetballer en wordt vogelvrij gelaten: Hoeft geen reet te doen, is kopsterk en niet van de bal af te zetten. Wel leuk om te zien hoe een tegenpartij daar mee om gaat: Iedereen weet het, maar geen 1 team verandert van tactiek.

Tot zo ver het amateur nieuws......

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Mongolen zijn het echt waar.
    Zit je daar idd met je kinderen.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar als ik het goed zie op het filmpjes zijn die kneuzen van de bunnikside? Dan proberen ze de lange zijde op te komen en dan zijn ze nog niet bij het uitvak. Wat een gedoe :p

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komen van Bunnik idd. Als ze hier doorheen kwamen moet ze nog helemaal langs de lange zijde lopen. Daar is nog een hek in het midden en dan komen ze bij het uitvak waar ook een hek is en je helemaal niet doorheen kan. :p

Simpel volk.

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Elke hooligans-firm bestaat uit simpel volk.. Maar dit is nou juist waarom die voetbal-wet moet komen.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    MG-42 >>>>>>>>>> Voetbalwet

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Breek me de bek niet open, wat een lul.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als ze nou eens beginnen met het verbieden van kleding waar een capuchon op zit in de stadions (of andere vormen van hoofd/gezichtsbedekking). Ik zie die relschoppers allemaal dezelfde soort kleding dragen.

Het klinkt misschien als iets futiels, maar volgens mij zou dat best kunnen bijdragen aan in ieder geval het makkelijker identificeren van die lui, zodra er iets mis gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina