De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik Basel! :D

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, hetis dat FC Oetlul niet meer meedoet.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    :thumbs: Leuke ploeg idd.

4. Seh

Seh Guest

Even zonder dollen, zou je daar dan voor kunnen ''juichen'' zeg maar? Dat heb ik echt alleen voor Nederland en Feyenoord. :eek:

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, dat doe ik niet. Het is meer de gunfactor. Behalve als ze tegen Barca moeten dan. Alleen om de zure kop van Van Gelder te zien.

6. Seh

Seh Guest

Ohja, ik juich ook wel als er tegen Ajax gescoord wordt. Maar dat komt omdat ik regelmatig kijk met mijn pa, die Ajacied is. :+

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Toch wel lachen om te zien, iedereen op Twitter heeft het erover, zowel in het binnen en in het buitenland. Komt in ieder geval geen aandacht tekort.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Al is het alleen al voor dat geweldige publiek. Wat een complete gekte toch altijd, heerlijk.

Hoe wordt er in het buitenland op gereageerd?

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Zelfs hele discussies op mijn faceboek tussen vrouwelijke collega's en hun vriendinnen die vinden dat de grensrechter een bril nodig had etc etc. :D

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    http://twitter.com/#!/search/lyon zagreb

Die knipoog gaat ook als een lopend vuurtje. Of het nu waar is of niet, er wordt tenminste over gepraat.

Het frappantste vind ik nog dat bijna niemand juicht bij Lyon.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Heb je een bakje nodig? Er druipt nog wat cynisme van je post..

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Wat een passie! Mijn tv donderde van het geluid bijna van de tv-meubel toen ze scoorden tegen Man. City.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik was voor de verandering serieus. Heb geen idee hoe Twitter werkt en van de mainstream media hoef je geen opmerkelijke opinie te verwachten.

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    lees op twitter meerdere berichten dat de coach van zagreb is ontslagen, ook al op verschillende site's maar nog niks officieels want weet niet hoe dis sites zijn met betrouwbaarheid

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Las het net ook via Reuters. Zal wel kloppen. Sterker nog: ze hebben er nog lang over gedaan...

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Voor diegene die het nog niet hebben gezien, de doelpunten. Let ook even op het spel van Zagreb, dat kan toch niet. Om over te keeper nog maar te zwijgen

17. Seh

Seh Guest

Toen Feyenoord met 10-0 verloor speelde ze ook zo, die waren echt niet omgekocht hoor.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Point taken. Maar hier zitten gewoon echt dingen waarvan je denkt, dat kan toch niet. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met mijn subjectiviteit omdat ik voor Ajax ben en dingen wil zien, maar ja. Het leek zo mooi van te voren, Lyon die in de vorige wedstrijden maar 2 keer hebben gescoord. Ik achte het onmogelijk dat die in één wedstrijd er zeven zouden maken. Overigens als Ajax gewoon 0-0 speelt waren ze ook gewoon doorgegaan. Vond de verdediging ook niet sterk vandaag, met Blind achterin.

19. Seh

Seh Guest

Alles wat ze doen is nu verdacht. Maar echt puur bewijs heb ik nog niet gezien.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Bewijs gaat er denk ik ook niet komen. Of ze nu omgekocht zijn of niet. Allemaal speculatie, die knipoog kan je op meerdere manieren opvatten. Het is maar net hoe je er tegen aan (wilt) kijken. Maar ik vind wel dat het onderzocht moet worden, al is het alleen maar om dingen uit te sluiten. Want je kan moeilijk ontkennen dat het niet verdacht is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina