Tyrant my man, niet meteen zo raar lopen doen. Met je hoe oud ben je nou? Gewoon even normaal doen, zo vreemd is mijn reactie niet.
Ten eerste had ik het niet tegen jou, ik weet dat je van aandacht houdt, maar volgens mij quote ik jou niet toch? So hold your horses en chill out, want ik val jou niet aan.
Ten tweede zeg ik dat Ajax het in eigen hand had en het zelf heeft gedaan.
Ten derde is het een abnormale uitslag, Daar kun je moeilijk over discussieren. Voor mij hoeft dat niet, want je bereikt er niets mee. Het is al gebeurd. Dat mensen durven zeggen dat het niet op zijn minst ietwat verdacht overkomt, dat vind ik nou erg raar. Ik val je club niet aan, ik zeg alleen dat degene die nu tof zitten te doen en niet voor Ajax waren, exact hetzelfde gevoel hadden gehad bij deze gang van zaken als het hun club betrof. Daarom haalde ik Feyenoord erbij, dat is de club van Seh.
Dus niet doen alsof ik een kinderachtig iemand ben als het over voetbal gaat. Wat dat ben ik dus niet, in tegenstelling tot velen anderen hier in dit topic. Ik kom hier zelden, vooral om redenen als dit.
7-1 in eigen huis verliezen op dit podium is een grote zeldzaamheid. Ik zeg overigens nergens dat het zo is dat er omkoping in het spel is. Het kan ook gewoon allemaal pech zijn geweest, het maakt mij verder ook niet zoveel uit. Het gaat mij erom dat jij en anderen doen alsof het heel vreemd is dat Ajacieden vinden dat het allemaal een beetje verdacht is. Dat is gewoon een beetje jammer en als je voorbij je roze brilletje kijkt, dan zie je zelf ook wel dat het allemaal best een beetje vreemd is. En dat het dus niet heel raar is dat men het zaakje wat vind stinken.
Genoeg hierover, ik ben dat kinderachtige gezeik alweer zat. Mij zie je ook niet op het forum jennen als Feyenoord met 10-0 verliest. Dat is een verschil met gasten als jij, die graag wat jennen, maar geen tegenspraak dulden. Als jij vind dat het allemaal verre van verdacht is, prima, moet je vooral denken. Ik vind het niet zo vreemd dat mensen dat denken. Maar nogmaals, ik hecht er geen enkele waarde aan of het nou zo is of niet, Ajax is zelf verantwoordelijk voor de uitschakeling, niet Lyon of Zagreb.
Laatst bewerkt: 8 dec 2011