De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 56]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Doen we goed he? Zijn lekker bezig dit seizoen! We mogen trots zijn.

2. Seh

Seh Guest

Ja natuurlijk was Ajax aan het aanvallen. Real stond 0-2 voor uit in een wedstrijd die voor hen nergens meer voor ging. Ik beweer helemaal nergens dat Ajax steekjes laat vallen, daar kom jij mee?
    Dit. _O_ Top 5 spelen en alle top wedstrijden op zijn minst gelijkwaardig aan de tegenstander, dat zonder aankopen en met afdankertjes van andere clubs. :cool: Wacht maar als er straks 10 miljoen te besteden is. Kampioenen zeg ik je !

Of we kopen er weer een Lazovic van, dat kan ook natuurlijk.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2011
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jullie zijn halverwege, maar de kuil met stront is heel diep.

4. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja ach, gelukkig staan jullie ernaast!

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar wij kunnen tenminste nog superman Cruijff inzetten die ons eruit vliegt.

6. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    HEY HALLO! Wij hebben nog altijd Ruben Schaken hoor 8)

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die rent alleen maar tegen die rand aan 8).

8. Seh

Seh Guest

En tegen Willems. _O_

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup, die zit momenteel ook in de kuil.

10. Seh

Seh Guest

Iedereen zit erin.

''Het leven is kut, want ik zit in de put.'' ~ MC Martin

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja de Portugezen gooi ik ook nog even in de put.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ze schijnen bij Zagreb toch ook heibel in de kleedkamer te hebben gehad in de rust?

Ik heb ook wel eens een wedstrijd gehad (toen 1e klasse, stonden 3e tegen nr 1 dacht ik) waarin we eerste helft maar 1-0 achter stonden. Boterde al een tijdje niet met de trainer. Hij ging los in de kleedkamer terwijl we gewoon lekker stonden te ballen, toen hadden we iets van, krijg de tering maar, en verloren we uiteindelijk 8-0 oid.

13. Seh

Seh Guest

Je bent toen omgekocht zonder dat je het zelf wist.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    :lol: Bizar was wel dat de trainer meteen na de wedstrijd er vandoor is gegaan. We speelden uit en hadden heen net genoeg vervoer :+

edit: :eek: de trainer is toen gewoon omgekocht en is er na de wedstrijd meteen met het geld vandoor gegaan :eek:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En Van der Wiel verliet vanmorgen de training, waarschijnlijk een blessure. Ook dat nog! \o/

Soap Cruijff, soap Champions league..

16. Seh

Seh Guest

Die blessures, the fuck. 8)

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tyrant my man, niet meteen zo raar lopen doen. Met je hoe oud ben je nou? Gewoon even normaal doen, zo vreemd is mijn reactie niet.

Ten eerste had ik het niet tegen jou, ik weet dat je van aandacht houdt, maar volgens mij quote ik jou niet toch? So hold your horses en chill out, want ik val jou niet aan.

Ten tweede zeg ik dat Ajax het in eigen hand had en het zelf heeft gedaan.

Ten derde is het een abnormale uitslag, Daar kun je moeilijk over discussieren. Voor mij hoeft dat niet, want je bereikt er niets mee. Het is al gebeurd. Dat mensen durven zeggen dat het niet op zijn minst ietwat verdacht overkomt, dat vind ik nou erg raar. Ik val je club niet aan, ik zeg alleen dat degene die nu tof zitten te doen en niet voor Ajax waren, exact hetzelfde gevoel hadden gehad bij deze gang van zaken als het hun club betrof. Daarom haalde ik Feyenoord erbij, dat is de club van Seh.

Dus niet doen alsof ik een kinderachtig iemand ben als het over voetbal gaat. Wat dat ben ik dus niet, in tegenstelling tot velen anderen hier in dit topic. Ik kom hier zelden, vooral om redenen als dit.

7-1 in eigen huis verliezen op dit podium is een grote zeldzaamheid. Ik zeg overigens nergens dat het zo is dat er omkoping in het spel is. Het kan ook gewoon allemaal pech zijn geweest, het maakt mij verder ook niet zoveel uit. Het gaat mij erom dat jij en anderen doen alsof het heel vreemd is dat Ajacieden vinden dat het allemaal een beetje verdacht is. Dat is gewoon een beetje jammer en als je voorbij je roze brilletje kijkt, dan zie je zelf ook wel dat het allemaal best een beetje vreemd is. En dat het dus niet heel raar is dat men het zaakje wat vind stinken.

Genoeg hierover, ik ben dat kinderachtige gezeik alweer zat. Mij zie je ook niet op het forum jennen als Feyenoord met 10-0 verliest. Dat is een verschil met gasten als jij, die graag wat jennen, maar geen tegenspraak dulden. Als jij vind dat het allemaal verre van verdacht is, prima, moet je vooral denken. Ik vind het niet zo vreemd dat mensen dat denken. Maar nogmaals, ik hecht er geen enkele waarde aan of het nou zo is of niet, Ajax is zelf verantwoordelijk voor de uitschakeling, niet Lyon of Zagreb.

Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Haha @ Zagreb. Wat voor een jurist hebben zij in dienst dat ze denken dat het mogelijk is om juridische maatregelen te nemen tegen insinuaties verspreid via media. :lol:

Ze dragen met dit soort berichten alleen maar bij aan het 'debat'.

Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  19. Seh

Seh Guest

Dus wat je nu eigenlijk zegt is dat ik degene ben die kinderachtig ben omdat ik het van een afstandje bekijk en vooral met een andere mening. Natuurlijk ''stinkt'' dit zaakje, maar eerder kwam ik niet verder dan 3 redenen waarom er meer aan de hand zou zijn dan toevalligheden die samen vallen. Vind jij (jij in het algemeen, niet jij persoonlijk) die drie genoeg om tot de conclusie te komen dat er omkoping in het spel is, prima. Maar ik vind dat bij lange na niet genoeg, daar is meer voor nodig.

Tevens zijn er hier een paar die beweerde dat het sowieso een omkoopschandaal is/was. Dus het bleef niet bij alleen een beetje vinden stinken. Ik duld prima tegenspraak, alleen verweer ik mijzelf dan wel. Als je het niet trekt ga dan weg, want deze post slaat imo echt nergens op.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kijk door de hele discussie wel enorm uit naar VI morgen. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina