Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet verkeerd is om in iemand anders schoenen te gaan staan. Dus gebruikte ik Feyenoord, omdat dat de club is waar Seh van houdt. Om een punt duidelijk te maken. Dat we dus niet hoeven te doen alsof het BELACHELIJJK is dat iemand durft te denken aan omkoping. Want zo belachelijk is die gedacht nou ook weer niet toch?
De wedstrijd is gisteren gespeeld, zoveel feiten zijn er nog niet. Er is geen onderzoek geweest. De wedstrijden in het verleden waarbij omkoping is bewezen, daar waren ook geen feiten te zien in de beelden. Daar is eerst een onderzoek voor nodig. Ik heb in elk geval nog nooit een wedstrijd bekeken waarbij je met feiten direct kon staven dat er omkoping in het spel was. Het dus allemaal een beetje loos om te roepen dat er geen feiten zijn. Duh, de wedstrijd is gisteren gespeeld, wat verwacht je nou?
Ik zal een argument geven: Aan deze wedstrijd is heel, heel veel geld te verdienen. Door te gokken op hetgeen wat in 99% never gaat gebeuren. Een score van 1-7 in eigen huis waardoor je tegenstander doorgaat is dan wel verdacht. Dat is best een argument waarvan je zegt, nouhou, dat zou zomaar kunnen. Niemand kan je feiten geven, want die zijn er (nog?) niet. Dus moet je het doen met giswerk. Ik wil laten aantekenen dat ik zelf dus geen kant kies. Ik zeg niet dat het wel zo is, ook niet dat het niet zo is. Maar waarom zo stellig doen tegen mensen die denken dat het wel zo is. Dat snap ik dus niet
Laatst bewerkt: 8 dec 2011