Idd, ik probeerde gisteren ook BF3 ermee te spelen helaas stopt de besturing als je uit het dashboard gaat. Ik denk wel dat als je bij vrienden bent die ook een Xbox hebben ze met deze app kan irriteren!
Ik had trouwens een vraag over de nieuwe Dashboard update, ik las namelijk dat je nu je achievements kan showen via Facebook, maar hoe doe je dit exact eigenlijk?, ik heb een beetje rond lopen kijken maar ik kon geen enkele instelling vinden om dit aan te zetten.
Nee, de Playstation kon & kan dit wel maar de Xbox 360 niet, dit is een nieuwe feature, maar blijkbaar kan het dus via beacons.
Klopt het trouwens dat de 360, bij het uitschakelen via je controller, er sinds de nieuwe update er een tijdje over doet om echt uit te schakelen? Ik zie namelijk het groene lampje van mijn 360 nadat het beeld is uitgeschakeld nog even een paar keer oplichten en pas na een seconde of 20 pas echt uitschakelen.
Cloud saving is naar mijn mening slecht uitgewerkt. Je kan namelijk niet je offline kopie bereiken zodra je geen verbinding hebt. Oftewel je bent afhankelijk van je verbinding. Dit is echt een zware design flaw, aangezien dit geen probleem is met cloud diensten op de PC, zoals dropbox of windows live mesh. Is ook totaal niet logisch, het staat op je HDD, maar je mag er alleen niet bij. Ik gebruik het op het moment alleen om back-ups van men saves naartoe te kopiëren.
De reden dat ik het ook niet ga gebruiken. En ik heb mijn profiel al op een usbstickie staan, dus die is al mobiel
Ok, dus als ik het goed begrijp is er geen offline backup beschikbaar voor als Xbox Live eruit ligt? Kan het persoonlijk gewoon offline laten staan. Neem toch nooit savegames mee ergens heen. Ze hadden die notification popup en het geluidje ook wel is mogen updaten. Dit is zooo 2005.
Waaaaaaaaaaat?! Kan je nu achievements delen? Zodat je 1000/1000 kan halen met gemak?! Las ik dat hier nou goed?!
Delen op Facebook, zodat je aan je FB-vrienden kunt laten zien dat je een game bijv. 100% hebt completed. Je zult ze nog steeds zelf moeten halen.