1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Idd, ik probeerde gisteren ook BF3 ermee te spelen helaas stopt de besturing als je uit het dashboard gaat. Ik denk wel dat als je bij vrienden bent die ook een Xbox hebben ze met deze app kan irriteren! :D

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik had trouwens een vraag over de nieuwe Dashboard update, ik las namelijk dat je nu je achievements kan showen via Facebook, maar hoe doe je dit exact eigenlijk?, ik heb een beetje rond lopen kijken maar ik kon geen enkele instelling vinden om dit aan te zetten.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat kon volgens mij al....

4. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nee, de Playstation kon & kan dit wel maar de Xbox 360 niet, dit is een nieuwe feature, maar blijkbaar kan het dus via beacons.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    (X)

Zal ook via het dashboard kunnen. Daar kun je een volledige game sharen (Yay, 1000/1000 @ Avatar!)

6. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het trouwens dat de 360, bij het uitschakelen via je controller, er sinds de nieuwe update er een tijdje over doet om echt uit te schakelen? Ik zie namelijk het groene lampje van mijn 360 nadat het beeld is uitgeschakeld nog even een paar keer oplichten en pas na een seconde of 20 pas echt uitschakelen.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, synchroniseren van cloudsaves.

8. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die staat bij mij op 'disabled' aangezien ik slechts een silver abonnement heb.

9. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Cloud saving is naar mijn mening slecht uitgewerkt. Je kan namelijk niet je offline kopie bereiken zodra je geen verbinding hebt. Oftewel je bent afhankelijk van je verbinding.

Dit is echt een zware design flaw, aangezien dit geen probleem is met cloud diensten op de PC, zoals dropbox of windows live mesh. Is ook totaal niet logisch, het staat op je HDD, maar je mag er alleen niet bij. |:-

Ik gebruik het op het moment alleen om back-ups van men saves naartoe te kopiëren.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De reden dat ik het ook niet ga gebruiken. En ik heb mijn profiel al op een usbstickie staan, dus die is al mobiel :)

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hoe doe je dat?

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    USB erin en de gegevens daar naar toe verslepen.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok, dus als ik het goed begrijp is er geen offline backup beschikbaar voor als Xbox Live eruit ligt? Kan het persoonlijk gewoon offline laten staan. Neem toch nooit savegames mee ergens heen.

Ze hadden die notification popup en het geluidje ook wel is mogen updaten. Dit is zooo 2005.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Neeeeh! Dat zou mijn hart niet aankunnen. :+ Niet aan de popups/geluidjes komen. :'-(

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Inderdaad, dat heeft gewoon wat :cool:

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat hoort er gewoon bij inderdaad, niet weg halen! En oeh, ik ga nu de nieuwe dashboard installen! :cool:

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke, het geluidje mag blijven. Maar doe dan wel die popup in dezelfde stijl :9

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waaaaaaaaaaat?! Kan je nu achievements delen? Zodat je 1000/1000 kan halen met gemak?! Las ik dat hier nou goed?!

19. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Delen op Facebook, zodat je aan je FB-vrienden kunt laten zien dat je een game bijv. 100% hebt completed. Je zult ze nog steeds zelf moeten halen. :9

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    "Delen" op Facebook ;) Niet de Achievement zelf :)

/Edit: Oh sorry gerowniko. Zag je post niet.

Laatst bewerkt: 9 dec 2011

Deel Deze Pagina