Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jumping squats een idee? Met een medicijn bal squatten en dan omhoog springen en dan het bord aan raken? Er zijn legio oefeningen te bedenken.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Shane Battier waarschijnlijk naar Heat!

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kun je ze niet met gewichten doen dan?
    Ik heb ook een tijdje explosieve squats gedaan in de sportschool en dat hielp opzich wel.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat je nog wel meer dan 10 cm nodig hebt. Ca. de diameter van de bal heb je nog nodig.

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Paul naar de Lakers voor Gasol en Odom zo goed als zeker.

Vandaag ook Free Agents markt open, ben benieuwd of een team het aandurft om Iverson te signen.

Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat niet door, NBA heeft dat tegen gehouden. Zie bleacherreport.com/nba

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha ja, toppunt van communisme :lol:
    Wordt alleen lastig om te bepalen wanneer het wel mag en wanneer niet. Ik zet er iig mijn vraagtekens bij. Kobe is al redelijk op leeftijd en LA mag toch wel op zoek naar een vervanger?

BTW, volgens mij gaat Free Agency en de trainingscamps morgen beginnen?
    Edit: o nee het is vandaag de 9e :D.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Akkoord is definitief.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zou wat zijn als ze opeens niet tekenen :+

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja lees het nu net ook. Lekker dan. Lakers leveren er toch ook weer twee goede spelers er voor in? Gasol en Odom?

En ja, free agency begint vandaag! Kijken of daar nog wat leuks gaat gebeuren :cool:

Overigens wel lekker hypocriet dat ze vorig jaar de Heat wel een superteam lieten vormen met Bosh, Wade en Lebron.

Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja en toen zei Stern zelfs dat The Decision een goed ding was voor de NBA :lol:
    Terwijl iedereen wist dat hij zat te knarsetanden.

Toch vind ik die communistische insteek ook wel weer wat hebben. Salary Cap mogen ze van mij zo introduceren bij het voetbal, ik vind het moderne voetbal tot het bot bedorven, alles draait alleen maar om geld.
    Blehg.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    De NBA is toch ook deels eigenaar van de Hornets, zal me niks verbazen dat ze het tegen hebben gehouden omdat ze gewoon Paul nog een jaartje daar hebben. Vind het echt zonde omdat Kobe ook niet meer de jongste is en zou die twee wel is samen willen zien spelen.

Salary Cap in voetbal moet echt worden ingevoerd, Barca en Real staan gewoon miljoenen in het rood maar kunnen wel absurde salarissen ophoesten. Lijkt me veel leuker als ieder team in Europa gewoon een vast bedrag per jaar aan salaris mag uitgeven en een vast bedrag voor transfers, dan komen er ook veel meer spelers uit de jeugd door en wordt opleiding veel belangrijker. Wint misschien een Nederlandse club weer is de Champions League of de Europa League.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja maar Hornets kwamen er redelijk goed uit. CP3 loopt volgend jaar gratis weg als Free Agent en nu kregen ze er een van de betere defensieve spelers voor terug en een All Star. Super deal!
    Ook Rockets pissed omdat ze met Gasol de perfecte vervanger van Ming hadden.

Maarja er is dus protest aangetekend dus we zullen wel weer zien...

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn ook zoveel geruchten momenteel. Moeilijk om te zien wat nou waar is.

Wie denken jullie trouwens dat van de rookies op het moment de meeste indruk gaat maken in zijn eerste jaar? Ik zet me geld op Kemba Walker of Jimmer denk ik.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Brandon Knight van de PIstons. Shannon Brown van de Lakers naar de Suns, dus dat worden zieke alleyoops als Nash blijft :p

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Freddette wordt inderdaad tof, wordt nou al op handen gedragen.
    Derrick Williams kan ook leuke dingen gaan laten zien.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Moeilijk om in te schatten of Fredette alleen hype is of echt goed is. Schoot 40% 3pt in zijn senior year geloof ik. Derrick Williams is wel een beest, ben wel benieuwd!

En Shannon Brown naar de Suns? Altijd leuke speler om te zien, veel dunks en super atletisch. Trouwens Brandon Roy stopt ermee? Zou jammer zijn :{

En Paul waarschijnlijk toch naar de Lakers met een nieuwe deal? Al die geruchten...

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jimmer wordt gewoon een average speler, defense is niet goed genoeg. zal zo'n 'spark off the bench' speler zijn.

Dwight Howard naar de Mavs is ook een van de geruchten. ze hebben wel cap space nadat Chandler en Butler weg zijn.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    [yt]Gkj_kWh7sZI[/yt]

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die heeft een rake klap gekregen :eek:

Worden een aantal mooie boetes en schorsingen....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina