Trailertje downloaden en bekijken? Geen probleem!
Je gaat niet naar de Videos sectie, ookal wil je videos zien, maar in plaats daarvan ga je naar de games Sectie.
Nu hoor ik je denken, maar er is helemaal geen videos sectie bij de games sectie!!!
En dat klopt, dat zou te logisch zijn. Bij de games sectie ga je naar de Extras sectie, want het is geen video trailer, maar een extra sectie.
Bent u er nog? Mooi..
Bij de extras sectie van games kun je een trailer selecteren om te downloaden. Gelukt? Mooi.
Maar nu wil je de trailer zien, oei...
Nee hij staat inderdaad niet in de videos sectie, dat zou te logisch zijn.
Je gaat nu naar de Zune video marketplace, idd, de marketplace die gebouwd is om films aan te bieden.
Hier aangekomen negeer je alle reklames en ga je meteen naar je videoverzameling.
Niet op 'Doorgaan' 'Mijn Films' of 'Mijn tv-shows'klikken!! Dit is in ons land gedeeltelijk niet mogelijk.
Je kunt nu naar 'Nieuwe items' gaan. Oh, staat hij er niet tussen? kan gebeuren, weer terug dan.
Ga naar 'Mijn gamevideos'. Nu hoor ik u denken na het zien van de video iconen: "Maar ik zie het icoon van de game helemaal niet terug!! Hoe weet ik nu of ik de juiste video heb wanneer ik een drakenkop zie en de titel 'Vendettas Co-Op' maar niet van welke game????"
Klopt, nog even doorbijten, dit blijkt een trailer van Darkness 2 te zijn, iets wat totaal niet duidelijk is tot je het daadwerkelijke filmpje gaat bekijken
Veel kijkplezier!
Laatst bewerkt: 12 dec 2011