1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Volgens mij was dat in het oude Dashboard ook al het geval, je ziet alleen de spellen die je hebt geïnstalleerd.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    MUZU.TV zijn gewoon muziek clips die gratis te bekijken en te luisteren zijn? Hiphop gedeelte is kut. 8)

YouTube is wel tof, Dulle's filmpjes kijken op mijn tv. :cool:

Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wanneer komt de update dan voor de normale gebruiker?. Kom op zeg. Dat kan toch niet zomaar:+

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waar de fuck kun je fatsoenlijk die gamevideo's vinden die je hebt gedownload? Want gisteren vond ik ze via dat stomme Zune, maar alleen al dat lange wachten en die verneukte plaatjes (uitgerekt en low res)... 8)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan alleen via zune

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat van die plaatjes bij games snap ik nog steeds niet. Bij de vorige dashboard was het ook zo, dat je daar vaak van die low-res plaatjes zag. Why? 8)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen idee

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jouw antwoorden soms Fardo.. 8)

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zune :'-(

Toch idioot dat voor een filmpje zien je Zune moet opstarten. Opstarten alleen al ervan |:- waarom hebben ze niet een videoplayer die gewoon vanuit je dashboard filmpjes kan bekijken. Maak het de consument zo rottig mogelijk... Hopelijk gaat dat Zune eindelijk een keer dood, dacht namelijk dat ze daar allang klaar mee waren, gewoon kappen met die shit.

11. mrvain

mrvain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Huilie huilie :emo: wat een geblaat weer.

Zune software werkt beter dan iTunes, Zune mp3 spelers waren van betere kwaliteit dan iPods daarnaast hadden ze betere geluidskwaliteit, Zune op WP7 ziet er niet alleen mooier uit dan iTunes op iPhone het heeft nog meer functies ook etc etc Dus nee Zune gaat niet dood, hoe graag je ook alles van MS wil bashen en WP7 maar lelijk en ook graag dood wil hebben. Helaas...

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Fuck Zune en al die gamevideo's als je nu YouTube hebt op je 360. Microsoft is toch altijd ongelofelijk traag met het plaatsen van trailers en dergelijke, met YT ben je zo klaar. :cool:

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan de titel nog duidelijker? :+

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/14/de-zune-is-dood/

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is de mp3 speler ;) Die is dood omdat MS (Waar ik ze gelijk ook nog in geef) de mp3 speler geen toekomst meer heeft. Alles zit in WP7 dus ook Zune! ;) Had je kunnen weten... wat meer verdiepen in bepaalde zaken zou een hoop geblaat schelen.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De Zune MP3-speler was in principe een prima apparaat, maar zoals met wel meer dingen van Microsoft, verkeerd in de markt gezet. Iets waar ze bij Apple dan wél heel goed in zijn, zie de hele fanboycultuur.

Anyway. Zune op de pc werkt heel fijn en ook op mijn WP7 vind ik het super. Alleen jammer van het ontbreken van gapless playback op phones, al weet ik niet hoe dat bij andere telefoons is.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ok, Microsoft wilt dus niet meer dat we naar trailers kijken, weet iemand waar ze die verstopt hebben?
    Je zou denken dat ze die op Videos -> trailers zetten, maar dat zou dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te logisch zijn!

Iemand enig idee?

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Alles wat jou niet zint is geblaat. Get used to it. Niet iedereen deelt jou mening.

Alleen al het feit dat je eerste een aparte player moet openen in je Dashboard ipv gewoon direct een filmpje te kunnen zien |:- Ik heb nog niemand ooit gehoord die Zune vet vindt op de xbox, omdat het gewoon kut is steeds een aparte player te openen en je verder niks kan.

Zune betere kwaliteit? Wil niks zeggen maar mn eerste 1G iPod van 10 jaar terug werkt na 10 jaar nog steeds perfect. Doe es ff normaal gast. Waarom zou ik dan een WP7 phone overwegen? Flapdrol :F:

Heb alleen een hekel aan dit klote dashboard en het feit dat je niet eens meer normaal direct een filmpje oid kan bekijken. Zodat mensen maar gebruik maken van Zune. Is echt geen toeval dat ze dat ineens weg hebben gelaten.

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Trailertje downloaden en bekijken? Geen probleem!

Je gaat niet naar de Videos sectie, ookal wil je videos zien, maar in plaats daarvan ga je naar de games Sectie.

Nu hoor ik je denken, maar er is helemaal geen videos sectie bij de games sectie!!!

En dat klopt, dat zou te logisch zijn. Bij de games sectie ga je naar de Extras sectie, want het is geen video trailer, maar een extra sectie.

Bent u er nog? Mooi..

Bij de extras sectie van games kun je een trailer selecteren om te downloaden. Gelukt? Mooi.

Maar nu wil je de trailer zien, oei...

Nee hij staat inderdaad niet in de videos sectie, dat zou te logisch zijn.

Je gaat nu naar de Zune video marketplace, idd, de marketplace die gebouwd is om films aan te bieden.

Hier aangekomen negeer je alle reklames en ga je meteen naar je videoverzameling.

Niet op 'Doorgaan' 'Mijn Films' of 'Mijn tv-shows'klikken!! Dit is in ons land gedeeltelijk niet mogelijk.

Je kunt nu naar 'Nieuwe items' gaan. Oh, staat hij er niet tussen? kan gebeuren, weer terug dan.

Ga naar 'Mijn gamevideos'. Nu hoor ik u denken na het zien van de video iconen: "Maar ik zie het icoon van de game helemaal niet terug!! Hoe weet ik nu of ik de juiste video heb wanneer ik een drakenkop zie en de titel 'Vendettas Co-Op' maar niet van welke game????"

Klopt, nog even doorbijten, dit blijkt een trailer van Darkness 2 te zijn, iets wat totaal niet duidelijk is tot je het daadwerkelijke filmpje gaat bekijken

Veel kijkplezier!

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan je ook niet gewoon via de Guide naar filmpjes?

Deel Deze Pagina