Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ach, in 2008 had ik er ook een zwaar hoofd in en dat waren toch 2 prachtige wedstrijden tegen Italië en Frankrijk.

Portugal hoef je niet veel voor te vrezen. Denemarken heeft ook van ze gewonnen. Tuurlijk, het "mentale" aspect speelt ook mee. 1 keer gewonnen, 3 keer gelijk en 6 keer verloren :emo:

Vind het een PRACHTIGE poule, lood-zwaar, maar erg mooi. Nu kan iedereen gelijk zien ( na de wedstrijden ) waar Nederland staat. Ben overigens erg blij dat Portugal de laatste wedstrijd is ... zo kunnen we redelijk fit aantreden tegen de Duitsers.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Of zwaar gedemotiveerd na een enorm pak slaag. Ik had denk ik liever Portugal als tweede tegenstander had gezien. Dan kun je met twee overwinningen aan je laatste wedstrijd beginnen. Nu staat het zweet op je rug als Portugal het in de eerste twee potjes goed gedaan heeft.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Een pak slaag? Ja, dat kan. Daarom is die eerste wedstrijd oh-zo-belangrijk. Vond dat Nederland tijdens EURO2008 best "durfde" te spelen. Dat vind ik nu dus ontbreken.... paar sublieme counters gezien tijdens dat toernooi. Iets wat je als team ook hoort te kunnen en vooral met de kwaliteit die we hebben.

Denk dat we tegen Denemarken nipt winnen. Tegen Duitsland is het echter een ander verhaal. Wat tijdens de oefeninterland ontbrak was gewoon de scherpte en de felheid waarmee je duels ingaat ... je laat Duitsland niet vrij combineren tot je eigen 16 ... laten we hopen dat we de eerste 2 wedstrijden winnen. Zal mooi zijn.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ff leven in de brouwerij brengen!

Hoe zien jullie graag de voerhoede? Huntelaar in de spits of van Persie? Als je huntelaar opstelt zet je v Persie dan wel op de flanken? Ben benieuwd hoe iedereen er in staat.

Ik vind persoonlijk van persie een geweldenaar alleen heeft ie het op het WK wel verkloot in de spits. Toch zou ik hem daar wel weer neerzetten. Mijn aanval als iedereen fit is.

Robben-Sneijder-Affelay
    --------v Persie

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Of Huntelaar óf Van Persie in de spits. Gewoon kijken wie het beste functioneert in het team aangezien ze het beide goed doen bij hun clubs. Kan wel leuk blind Van Persie erin zetten wegens zijn vorm bij Arsenal , maar je hebt geen zekerheid dat hij zo presteert bij Oranje.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    no, huntelaar in de spits als hij zo blijft presteren, en om affelay al gelijk in de basis te zetten nadat hij zolang uit de roulatie is geweest lijkt me ook niet geweldig.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ------Van Persie--------
    Afellay - VdVaart - Robben
    --Sneijder - De Jong ----

Ik vind Van Persie sowieso een betere spits dan Huntelaar, alleen laat hij bij Oranje te weinig zien. Ik hoop dat hij met deze opstelling meer kan. Met Afellay en VdVaart heeft hij, van wat ik heb gezien, echt een goeie klik. VdVaart is ook iemand waarmee hij veelvuldig de korte combinatie aan kan gaan, iets wat Sneijder minder heeft. Sneijder moet het toch van zijn momenten hebben en is vooral goed in de counter met zijn lange steekpasses (op Robben).

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou een Van Persie nooit op de flanken zetten, gewoon spits. Hij heeft dit jaar zo'n topseizoen! Huntelaar op de bank dan maar.

Mathijssen mag vervangen worden door (Douglas of) een andere CB?
    De Jong zal beter zijn in verdedigend opzicht, aangezien je nu al genoeg creativiteit voorin hebt, is De Jong denk ik meer nodig dan Strootman.

----------------- Van Persie -----------------------
    -- Afellay --------- Sneijder ----------- Robben --
    ---------- De Jong -------- Van Bommel --------
    - Pieters --- Heitinga -- Mathijssen --- VdWiel -
    ------------------ Stekelenburg ------------------

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik durf er overigens geld op te zetten dat Van Persie weer gaat falen in de spits bij Oranje, dat werkt gewoon niet op de een of andere manier (helaas).

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie Van Persie inderdaad zo mislukken weer bij Oranje. Bij Arsenal is hij de man, heel het team is in dienst van hem. In Oranje blijken er nog een aantal goed te kunnen voetballen en draait niet alles om hem.

Op het WK is hij toch wel door het ijs gezakt. Een spits moet scoren en Huntelaar is meer een killer.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Zolang Douglas er maar niet bij zit.

Hunter is meer een type voor Oranje dan RVP.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Liever Douglas dan Mathijssen. Dat is pas echt een drama, IMO.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wat Siemenn zegt idd.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar nu blijkt v persie ook een killer te zijn. Dit jaar maakt ie ongekend veel doelpunten. Topscorer van de premier league en dit zit straks bij oranje op de bank.

Achterin zie ik Douglas niet echt zitten. Is erg onrustig en spoort niet helemaal.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, omdat heel dat team in dienst van hem staat. Alle ballen op van Persie. Voor de rest is Arsenal helemaal niet meer wat het geweest is.

In Oranje zijn er meerdere toppers, als Robben en Sneijder.

16. Seh

Seh Guest

------------Van Persie
    Afellay/Elia-- Sneijder ----- Robben/Elia
    --------De Jong--- Van Bommel/Strootman
    Pieters--Heitinga--Mathijssen - Van der Wiel
    ---------Stekelenburg

Dit zou mijn opstelling op dit moment zijn. De tweede achter de '/' is als de eerste speler om wat voor reden dan ook niet kan spelen. :+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nope , absoluut niet. Douglas is een fucking Braziliaan zonder enige band met Nederland. Dat hoort niet in het Nederlands Elftal (voor mensen die nu gaan zeggen ' ja maar wat dan met elia/braafheid/afellay etc' , denk even na voor je wat post).

18. Seh

Seh Guest

Hij heeft een Nederlandse vrouw en Nederlandse kinderen he.

Maar sowieso vind ik Douglas niet in Oranje thuis horen nog, laat bij Twente nog te vaak zien nog steeds soms onbezonnen te zijn. Na het EK moet een De Vrij/Van Dijk/Bruma/Douglas maar gebracht gaan worden denk ik.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat is ook niet zo gek aangezien hij hier al 5 jaar zit... Verder heeft hij geen enkele band met Nederland.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wel goede reden om 'm niet te nemen. Kwalitatief zeg ik wel Douglas >>>>>>>>>> Mathijssen.

Deel Deze Pagina