De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Het klopt niet' en 'wat een onzin allemaal' zijn volslagen inhoudsloos als je niet uitlegt waarom....

Dus enlighten us...

Ik snap ook niet of je nou kritiek hebt op de inhoud van het artikel, of op de gang van zaken die het artikel beschrijft... Misschien dat ik het daarom nogal een vlakke reactie vind.

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was toch best een goeie speler?

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn zoveel lijntjes naar verschillende bedrijven en instellingen vanuit Ajax waardoor ik mij afvraag hoeveel personeel van Ajax zich echt bekommert om de toekomst van Ajax en niet hun eigen portemonnee.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oké, dan had ik je verkeerd begrepen.

Duidelijk, en eens. Word misselijk van al die walgelijke, nutteloze commissies, platforms, klankbordgroepen en raden.

Overigens vind ik dat in het artikel genoemde argument van Danny Blind en de speelminuten van z'n zoon pertinente onzin, want dat Daley speelt is uit armoede geboren (blessure Alderweireld), en is toevallig samen gevallen met de aanstelling van z'n vader (die dan nu weer niet in functie op het moment toevallig, maar oké).

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  5. Seh

Seh Guest

Ja, maar met Cabral, Schaken, Cissé, Fernandez en Biseswar heb je genoeg opties voor op de vleugels van je eigen.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Daarom! Ik zou het graag zien dat hij weer komt ballen.

Met Cissé veeg ik nog steeds mijn reet af en ook Fernandez mag naar RKC verhuizen. Geef mij Ryo, Cabral en Schaken maar.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat de kans nihil was dat hij zou komen.

8. Seh

Seh Guest

Als vervanger mag het van mij, maar zeker niet als basisspeler meer imo.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Afgezien van de subjectieve uitspraken zoals die over Blind, is het een prima stuk met een sterk staaltje uitzoekwerk.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat vond ik ook ja. Maakt het vooral inzichtelijk voor mensen die zich niet dagelijks in die walgelijke slangenkuil begeven.

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Want? Vindt jij Cissé & Fernandez > Ryo? Ik dacht dat jij Schaken wel een wisselspeler vondt, voor de snelheid in de laatste 20 minuten. Dan zou je twee geweldige talenten op links en rechts kunnen zetten met die Zweed in het midden. Heb je Schaken als snelheidstroef en Cissé mocht Cabral z'n dag niet hebben. LAAT MAAR KOMME!

12. Seh

Seh Guest

Ja, maar Ryo ben je na dit seizoen weer kwijt voor nop. Al hebben Schaken en Biseswar ook weinig restwaarde. :emo: Ik denk niet dat we hem écht nodig hebben, top 5 moet ook te doen zijn zonder deze super Jap.

13. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Je krijgt em toch ook voor nop? En inderdaad. Die kunnen zo naar de middenmoot. Ik hou geeneens meer rekening met Biseswar.

14. Seh

Seh Guest

Hoeft Feyenoord 0 salaris te betalen? Dan vind ik het prima.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan nog liever eigen spelers opstellen dan een speler van Arsenal beter maken toch?

je eigen kapitaal op de bank zetten moet je imho alleen doen als die huurling consequent punten voor je pakt en echt een klasse beter is

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ach een maandsalaris kan er toch wel vanaf? Je betaald verdomme voor Rammstein, Swerts en Darley. Dan geef ik liever een maandsalaris aan Ryo.

Dat was dus ook mijn vraag net aan Seh. Is dat zo? In mijn ogen maakte Ryo Feyenoord stukken gevaarlijker. Ik denk dus dat hij ook in dit Feyenoord een aardige toevoeging zal zijn.

17. Seh

Seh Guest

Ryo is wel, zoals Arti zegt, een klasse of wat beter dan Biseswar(hoe hij nu voetbalt), Fernandez en Cissé. Al is Cissé wel iemand die nog geld in het laatje kan brengen, als hij het ooit nog op zijn heupen krijgt.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik dacht dat het plaatje een grap was :lol:

19. Seh

Seh Guest

:)

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goed nieuws :) Wie wordt het slachtoffer? Bakkal?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina