Dat is juist, maar in oblivion vond je op een hoog level bakken vol daedra armor. In Skyrim moet je echt hard zoeken vooralleer je een stuk van de set vind. En dat vind ik echt goed! In oblivion zou ik nu al full deadra dragen tegenover dat ik tot nu toe nog geen enkel deel van gezien heb. Het beste armor dat ik al tegen ben gekomen is een ebony torso, en dan nog maar 1 maal.
True, in Oblivion liepen bandits op en duur allemaal rond in full Daedric en Glass armor Dat de meeste bandits e.d. in Skyrim rondlopen met oude meuk als Fur en Iron, her en der wat Steel (plate), vind ik ook een goede zaak. Maakt het idd wat lastiger om snel goede spullen te vinden waardoor de blijdschap des te groter is als je 'eindelijk' een Ebony bow vindt ofzo.
idd maar zelf vind ik Deadric armor niks te zwaar xd Draag nu armor of the old gods echt heerlijk en elk stuk heeft zijn eigen enchanting xD
Ik ga nu weer even verder op mijn Khajit Mage. Ik ben nu level 16 maar loop nog steeds rond met die basic fire spell, waar kan je eigenlijk nieuwe spells kopen?
Verschillend bij dragonsreach zit er 1. Maar als ik jouw was zo ik naar de 'College of winterhold' gaan daar de side-questen volgen enzo. daar zijn veel mages die verschillende spreuken verkopen. zelf ga ik daar nu ook heen
Jup, die zure court-wizard van de Jarl in Whiterun heeft een aantal goede spells . Het hangt wel af van welk level je bent. Althans na een aantal bezoekjes had hij ook opeens een vette thunder-spell waarbij de stroom van de ene op de andere vijand over springt. Erg chill voor grote groepen vijanden. Maar sowieso heeft hij standaard wel een stuk of 30 spells op zak.
Ik zit nu in een grot, de Dustman's Cairn ofzo, en elke x kom ik een aantal gastjes tegen waar ik tegen moet vechten, maar ik ga x op x dood. Ik ben level 14, heb de beste armor, vecht met een Inperial bow (superior) en een Steel warhammer (flawless) . Ik kan ze gewoon allemaal niet dood maken voor dat ik dood ga, terwijl ik er nog wel tussen door een aantal healing potions tegen aan gooi. Hebben jullie tips?
Die dungeon heb ik ook gedaan als ik dungeons doe dan heb ik altijd zwaard ofzo in me ene hand en in de andere 'Conjure flame atronach' spreuk zo zijn dungeons een stuk simpeler want dat vuurding killt ook aardig wat.
Maar ik heb het gewoon x op x moeilijk in alle gevechten tegen meerdere mensen. Daarom denk ik dat ik wat fout doe. Ik heb nu mn beide handen nodig voor de warhammer. Zou ik dan misschien beter een 1 handswapen kunnen nemen en dan in die andere hand een spell of scroll (wat is het verschil) Ik ben echt een noob in rpgs. Dit is mn eerste waar ik echt heel veel plezier aan beleef, maar soms denk ik dat dingen mis of verkeerd doe en dan raak ik een beetje gefrustreerd
Dit is ook mijn 1e maar maakt niks uit je hebt het zo door Ik zelf vind 1handswapen veel beter en vlugger
Inmiddels level 50 behaald. bij level 48 ging het levelen bij mij niet snel meer. maar doordat ik nog nooit enchanting had gedaan ben ik door alleen al mijn gevonden magic wapens te dischante level 50 gepasseerd
Gebruik je een healing spell? Ik denk dat dat het probleem is, want als je enkel heal potions gebruikt dan zijn die direct op. Anders is de cave nog te sterk voor je en moet je later terugkomen. Tuurlijk komt er een deel 6, Skyrim is één van de best verkochte games ooit. Vraagje: Wat is er anders aan een black soul gem?
Ik had toch meer zin om op mijn level 18 character met een 1hand en shield verder te gaan. Ik zat net 5 minuten in de game en er vloog al een draak boven mijn hoofd. Had nog een quest voor de Companions lopen en heb die maar even afgerond. Ik ben nu officieel lid van de Companions. Spoiler Duurt zeker lang voordat je zelf een weerwolf kan worden hé?
Ik deed net de quest No One Escapes Cidhna Mine en ben nu al mijn gold kwijt, terwijl ik de rest van mijn gear wel terug heb. Is dit weer zo'n glitch?