1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist, maar in oblivion vond je op een hoog level bakken vol daedra armor. In Skyrim moet je echt hard zoeken vooralleer je een stuk van de set vind. En dat vind ik echt goed! In oblivion zou ik nu al full deadra dragen tegenover dat ik tot nu toe nog geen enkel deel van gezien heb. Het beste armor dat ik al tegen ben gekomen is een ebony torso, en dan nog maar 1 maal.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    True, in Oblivion liepen bandits op en duur allemaal rond in full Daedric en Glass armor 8)

Dat de meeste bandits e.d. in Skyrim rondlopen met oude meuk als Fur en Iron, her en der wat Steel (plate), vind ik ook een goede zaak. Maakt het idd wat lastiger om snel goede spullen te vinden waardoor de blijdschap des te groter is als je 'eindelijk' een Ebony bow vindt ofzo.

3. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd maar zelf vind ik Deadric armor niks te zwaar xd
    Draag nu armor of the old gods echt heerlijk en elk stuk heeft zijn eigen enchanting xD

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga nu weer even verder op mijn Khajit Mage. Ik ben nu level 16 maar loop nog steeds rond met die basic fire spell, waar kan je eigenlijk nieuwe spells kopen?

5. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschillend bij dragonsreach zit er 1.
    Maar als ik jouw was zo ik naar de 'College of winterhold' gaan daar de side-questen volgen enzo. daar zijn veel mages die verschillende spreuken verkopen.
    zelf ga ik daar nu ook heen

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, die zure court-wizard van de Jarl in Whiterun heeft een aantal goede spells . Het hangt wel af van welk level je bent. Althans na een aantal bezoekjes had hij ook opeens een vette thunder-spell waarbij de stroom van de ene op de andere vijand over springt. Erg chill voor grote groepen vijanden. Maar sowieso heeft hij standaard wel een stuk of 30 spells op zak.

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  7. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die tbhunder spel heb ik ook echt handig :)

8. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zit nu in een grot, de Dustman's Cairn ofzo, en elke x kom ik een aantal gastjes tegen waar ik tegen moet vechten, maar ik ga x op x dood.

Ik ben level 14, heb de beste armor, vecht met een Inperial bow (superior) en een Steel warhammer (flawless) .

Ik kan ze gewoon allemaal niet dood maken voor dat ik dood ga, terwijl ik er nog wel tussen door een aantal healing potions tegen aan gooi.

Hebben jullie tips?

9. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die dungeon heb ik ook gedaan als ik dungeons doe dan heb ik altijd zwaard ofzo in me ene hand en in de andere 'Conjure flame atronach' spreuk zo zijn dungeons een stuk simpeler want dat vuurding killt ook aardig wat.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als het te moeilijk is, je kan ook ommekeer maken en later eens terugkomen! Wanneer je sterker bent. ;)

11. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar ik heb het gewoon x op x moeilijk in alle gevechten tegen meerdere mensen.

Daarom denk ik dat ik wat fout doe. Ik heb nu mn beide handen nodig voor de warhammer. Zou ik dan misschien beter een 1 handswapen kunnen nemen en dan in die andere hand een spell of scroll (wat is het verschil)

Ik ben echt een noob in rpgs. Dit is mn eerste waar ik echt heel veel plezier aan beleef, maar soms denk ik dat dingen mis of verkeerd doe en dan raak ik een beetje gefrustreerd :p

12. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook mijn 1e maar maakt niks uit je hebt het zo door :)
    Ik zelf vind 1handswapen veel beter en vlugger :)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    skyrim snelst verkopnde game op steam ooit!!
    Weten we ieg weer zeker dat er een deel 6 komt ! ;)

14. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop het (:

15. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Inmiddels level 50 behaald. bij level 48 ging het levelen bij mij niet snel meer. maar doordat ik nog nooit enchanting had gedaan ben ik door alleen al mijn gevonden magic wapens te dischante level 50 gepasseerd :p

16. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je een healing spell? Ik denk dat dat het probleem is, want als je enkel heal potions gebruikt dan zijn die direct op. Anders is de cave nog te sterk voor je en moet je later terugkomen.

Tuurlijk komt er een deel 6, Skyrim is één van de best verkochte games ooit.

Vraagje: Wat is er anders aan een black soul gem?

17. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een black soul gem kan je ook human souls (Npc's, vijandig en vriendelijk) vangen.

18. xWicked

xWicked Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk hoeveel die special bar oplaad, of de waarde

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik had toch meer zin om op mijn level 18 character met een 1hand en shield verder te gaan. Ik zat net 5 minuten in de game en er vloog al een draak boven mijn hoofd. :) Had nog een quest voor de Companions lopen en heb die maar even afgerond. Ik ben nu officieel lid van de Companions. ;)

Duurt zeker lang voordat je zelf een weerwolf kan worden hé?

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik deed net de quest No One Escapes Cidhna Mine en ben nu al mijn gold kwijt, terwijl ik de rest van mijn gear wel terug heb. Is dit weer zo'n glitch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina