De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 57]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wat een drama middag. Als je verliest van psv ok... Maar de manier waarop had wel wat anders gemogen =(

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was de grap ook. Slimmerd. ;)

3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Man Man Man zat geen strijd in aan de kant van Heerenveen, we werden op alle fronten weg gespeeld. Complimenten aan psv, liepen ons helemaal kapot.

Maar waarom waren een geen psv supporters, want wat er nu in het uivak zat|:-:emo: je hoorde het uitvak gewoon geen seconde de hele wedstrijd lang, soms wat klappen en dat was het:F:

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moet je frustratie ergens op kwijt? Zeker op het begin was het PSV publiek te horen, en waren de Friezen muisstil in het publiek (want PSV stond toen voor). Iets later begonnen ze te steunen, en nog later ook paar keer fluiten. Ik heb minimaal 2 liedjes voorbij horen komen: 'Brabantse nachten zijn lang', clublied ('Ooh Fritsje Philips, Lucie Nilis, ..') en ook steeds gewoon 'PSV Eindhocen! Heeeuuj Hoooo' etc. Dusssss.

Trouwens:

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    PSV neemt wel altijd weinig supporters mee. Als je bv ajax en feyenoord ziet als topclubs in NL die hebben gewoon overal een vol vak! Naar den haag ook altijd maar een mannetje of 200!

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Veel supporters zijn ook negatief over PSV en (vooral) Rutten. Kan me herinneren dat aantal jaar geleden het altijd vol zat als ik ging. Misschien een verband?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daarnaast zoeken er velen ook niet zo lang te moeten reizen.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm...ik weet het niet. Vanaf 2005 naar elke Ajax-PSV geweest in de Arena en alleen die eerste keer zat het vol. Was wel het succesjaar van PSV bij uitstek natuurlijk. Daarna altijd maar één trein per editie, vorig jaar daargelaten dan. Zelfs bij de bekerfinale van 2006 waren er maar zesduizend man.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het ook een beetje over het algemeen en niet direct PSV. Ik weet nog toen ik uit naar Heerenveen ging er ook altijd minder supporters mee gingen dan naar andere wedstrijden. Groningen vaak ook hetzelfde.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Plus de idiote combiregelingen natuurlijk. Als ik naar Groningen uit wil, dan moet ik eerst naar Amsterdam, terwijl het voor mij een kwartiertje a twintig minuten met de auto is naar de Euroborg. Ooit hadden ze Beilen nog als opstapplek, maar die is blijkbaar ook geschrapt.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dan moet je maar niet voor ajax zijn maar voor groningen ;)

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Droeftoeter, 2 liedjes over 90 minuten en dat is opeens veel ofzo:F:. en hoezo frustratie ergens op kwijt, het viel me alleen op dat als wij als heerenveen zijnde niet zongen het gewoon stil was, en als je club zo dik voorstaat lijkt dat me niet logisch.

Verder gewoon terecht verloren, totaal geen inzet. Verliezen van psv kan, maar op zo'n manier.... Achja nogsteeds een goeie 1e seizoenshelft;)

Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    van siemen moet je je niet zoveel aantrekken in het voetbal topic.
    Is volgens mij bevriend met Aernhem

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Grappemaker. Zit het nog steeds zo diep van toen ik je erop wees dat je belachelijk reageerde toen Lyon 7-1 won?

Ik heb inderdaad 2 liedjes gehoord, meerdere keren, maakt het uit hoeveel verschillende liedjes dan? En op het begin ook steeds het publiek van PSV. Dat is al knap van het PSV-publiek.

Sorry, maar het argument tegen PSV publiek is zó simpel om aangehaald te worden, dat ik dacht dat je het anders bedoelde.

Ik vond Heerenveen niet eens slecht beginnen met de kans van Dost en later ook Narsingh die Willems eruit rende (rest van de wedstrijd trouwens Narsigh in de pocket gehad).

Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan stond er zeker een microfoon bij het uitvak want ik heb ze vreemd genoeg alleen bij de 0-2 gehoord. Toen hadden ze een ook anti - treincombi spandoek

Vond Heerenveen btw helemaal niet sterk beginnen, vanaf minuut 1 gingen de meeste duels verloren en liepen ze op het middenveld achter de feiten aan

16. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Psv neemt altijd weinig uitsupporters mee. Famous for not Traveling.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Vanuit Eindhoven hebben ze geen zin om een eindje te rijden badum tsss

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook wel een takke-eind , ik ga ook zeker niet naar de uitwedstrijd in Eindhoven :+

Het moet wel leuk blijven, uitwedstrijden kijk ik gewoon thuis

En zou er al helemaal niet over peinzen als ik dan ook nog eens verplicht met de trein zou moeten

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Naar Heerenveen rijden vind ik ook wel erg Fer badum tsss

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb geen reet met de club of de hele regio. Ben een import Noorderling.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina