[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Heeft iemand gevonden dmv een hack. Dit zijn dus de maskers die je bij de komende events zult dragen.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    vraag me af wat die bday hoed is?
     
  3. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Waar is de kerstmuts???
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    denk dat we Jack Frost krijgen met kerst?


    HAHAHAHA ik ga helemaal stuk als ik iemadn een lege Boomshot geef voor zn assault rifle... medespeler ruilt ALTIJD
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  5. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf 16 uur 4x XP?
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Lol, hebben jullie ook dat je zo'n comet kan worden online?
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is dat.

    Is het Gearsmas event van vandaag, maar ik geloof alleen in KotH.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hahahah hinderlijk, kan je gewoon ongestoord die ring in rennen
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Raam's shadow gisteren in 1x in 4 player coop gedaan op insane. Prima uitbreiding dit. Van horde dlc nog geen achievement binnen. Blijf dit beste spel van 2011 vinden
     
  10. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar sluit ik me helemaal bij aan hoewel BF3 en PES 2012 dichtbij op de tweede plek komen.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gears op nr1, Batman op 2!

    Flamenades zijn zo fucking gevaarlijk nu, niet normaal. Flamenades > frags nu

    Deze wilde ik nog even delen trouwens.. nog nooit zo een zieke score gehad
    [spoiler1][​IMG][/spoiler1]
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb gister de allerlaatste chapter in Act 5 op 4 player co-op uitgespeeld, maar hij laat niet 4 'poppetjes' zien bij die chapter. Hoort dit?

    EDIT: Ja dus. Heb alle acts en chapters, behalve die ene, in 4 player co-op en heb de Achievement gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  13. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Lelijke score, dat zou je nooit kunnen halen als ik er bij ben want ik steel al je kills :lol:
    En flamenades zijn niet leuk zo sterk, klopt gewoon niet kwa balans.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja idiot.. vooral alle kills die ik wil executen!
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet hoe EPIC met die tweaks komt...
    Eerst de Hammerburst flink versterken en nu Incendiaries... In beide gevallen was het niet echt nodig geweest.

    Ik zie liever dat ze bijv. de Boomshot 2 kogels geven ipv 3 ofzo. Nog liever dan al die wapen tweaks heb ik dat ze voor betere team balancing zorgen.

    1 mens + 4 bots tegen 5 mensen is niet echt eerlijk lijkt mij? En dit soort verhoudingen gebeuren vaak genoeg in Warzone (waar de populatie best laag is), ook als mensen niet in een party zitten en daardoor bij elkaar worden ingedeeld.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In TDM gebeurt het ook zeer regelmatig, verschrikkelijk. Contant met 2 man tegen 5. Als je net een game in komt, dan vind ik het prima dat je in een noob team binnen komt. Daarna ga je met z'n allen naar een nieuwe map en dan krijg je 4 lvl 100 gasten en eentje dik in de 90, en ik zit dan met allemaal lvl 20 t/m 30 in een team? Hoezo? Dan verlies je dik, ga je naar een nieuwe map, en dan zit je weer precies in hetzelfde team. Nee leuk....

    Je merkt ook echt dat als je een team hebt dat niet samen wil spelen (valt me op dat er echt VEEEEEEEEL minder wordt gesproken dan in Gears 1) en maar wat rent, dat je dan gewoon never wint. Tof dat je dan toch nog 16 man meeneemt, maar zelf ben je ook 12 x dood gegaan. Het is een teambased spel, maar veel gasten snappen dat niet. Ook zie ik vaak dat die lvl 100 dudes liever alleen op stap gaan, trots zijn dat ze 12 kills hebben, maar dat ze dan zelf 13 x afgeknald zijn. Niet begrijpend dat je de pot verliest, maar dat boeit ze geen reet.
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, alleen in TDM valt het bij mij vaak gelukkig wel mee. Maar de team balancing kan beter.

    Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens, ik speel Gears toch vooral voor mijn plezier en niet om te winnen. Als ik meer lol heb door als een gek in mijn eentje met mijn Gnasher het veld door te rennen dan doe ik dat gewoon. :+

    TDM is voor mij toch meer een run & gun game mode, natuurlijk ga ik niet proberen mijn team te benadelen en als mijn K/D spread echt negatief gaat lopen dan pas ik mijn speelstijl wel aan, maar over het algemeen ga ik toch vooral mijn eigen gang.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En over het niet spreken: party chat :). Soms ga ik nog wel eens in gamechat (ook bij andere spellen), maar je schiet er niks mee op. Je krijgt of van die krijsende kinderen, mensen die het volume vd muziek belachelijk hoog hebben staan of van die 'piep' geluiden die pijn aan je oor doen.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Geef mij maar een goede k/d in een game plus de game winnen. Gewoon fun hebben en uiteindelijk verliezen vind ik ook niks.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Iedereen moet vooral doen wat hij zelf wil, maar de essentie van deze game is anders dan die van een MW3. De MP is gebaseerd op teamplay, en dat gebeurt gewoon heel weinig.

    Ik speel ook voor mijn plezier, en als ik een lekker K/D ratio heb in een potje dan zit ik er ook niet zo heel erg mee als we verliezen als team. Jammer, maar helaas. Maar je merkt gewoon dat als je als team speelt en een beetje nadenkt, dat het veel lekkerder speelt allemaal.

    Neem Dry Dock, als je nou weet dat de mortar daar ligt, dan snap ik niet dat je hele team de andere kant op gaat. Dat is toch niet slim. Gaan ze allemaal op hun spawnpunt staan wachten. Nee, dat is slim. Dan hebben zij alle granaten, snipers en andere wapens.

    Ik zie ook steeds vaker gasten die ontzettend snel bewegen en rennen. Het lijkt wel alsof ze schaatsen, ze zijn bijna niet te raken. Heel vreemd, je zou bijna gaan denken dat ze een cheat gebruiken.

    Het is tof dat je zelf graag run & gun speelt, maar als je geen teamgenoten meehebt dan ga jij een K/D ratio hebben van niks natuurlijk. Als er drie man tegenover je staan en jij staat daar alleen, dan redt je dat in veel gevallen niet. Ik ben dan ook van mening dat mensen die totaal hun eigen weg gaan hun team benadelen. Of je moet ontzettend goed zijn en iedereen onderweg killen, maar die zie je maar heel weinig. De levels zijn klein en gemaakt voor teamplay.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina