Iedereen moet vooral doen wat hij zelf wil, maar de essentie van deze game is anders dan die van een MW3. De MP is gebaseerd op teamplay, en dat gebeurt gewoon heel weinig.
Ik speel ook voor mijn plezier, en als ik een lekker K/D ratio heb in een potje dan zit ik er ook niet zo heel erg mee als we verliezen als team. Jammer, maar helaas. Maar je merkt gewoon dat als je als team speelt en een beetje nadenkt, dat het veel lekkerder speelt allemaal.
Neem Dry Dock, als je nou weet dat de mortar daar ligt, dan snap ik niet dat je hele team de andere kant op gaat. Dat is toch niet slim. Gaan ze allemaal op hun spawnpunt staan wachten. Nee, dat is slim. Dan hebben zij alle granaten, snipers en andere wapens.
Ik zie ook steeds vaker gasten die ontzettend snel bewegen en rennen. Het lijkt wel alsof ze schaatsen, ze zijn bijna niet te raken. Heel vreemd, je zou bijna gaan denken dat ze een cheat gebruiken.
Het is tof dat je zelf graag run & gun speelt, maar als je geen teamgenoten meehebt dan ga jij een K/D ratio hebben van niks natuurlijk. Als er drie man tegenover je staan en jij staat daar alleen, dan redt je dat in veel gevallen niet. Ik ben dan ook van mening dat mensen die totaal hun eigen weg gaan hun team benadelen. Of je moet ontzettend goed zijn en iedereen onderweg killen, maar die zie je maar heel weinig. De levels zijn klein en gemaakt voor teamplay.
Laatst bewerkt: 21 dec 2011