De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat ís de Hulk van FC Porto :eek:!

Gelukkig kiest ie voor het voetbal geld.
    Zou geld zijn als ie het niet deed, IMO.

2. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    So what? Guus heeft al een imposante loopbaan achter de rug, heeft momenteel weinig te doen behalve terrasjes pakken in Amsterdam en doet graag aan voetbal. Hier slaat hij dus meerdere vliegen in één klap; een club om te trainen, een andere ervaring als trainer (koopclub XL) en een lekker loon.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ebecilio is gewoon Ajax onwaardig net als die Blind, om je kapot aan te ergeren.

En 8 duels is wel erg veel van het goede, de FA draait door.

Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Blind persoonlijk nog erger. Je kan een minder goede voetballer zijn maar dan kan je dat nog enigzins compenseren met hard werken, Ebecilio zie ik nog wel acties maken, dat die dan niet leuke is een tweede. Blind heeft een soort misplaatste arrogantie over zich alsof hij Ajax heeft uitgevonden.

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vlak na zijn debuut wel erg overtuigd van Ebecilio, maar hij weet de laatste maanden helemaal niks meer te brengen. Blind stelt ook niks voor, maar in de verdediging hebben we het al niet breed.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mertens is de laatste tijd ook teleurstellend matig :mad:. Op het begin was hij overal en nergens, maar laatste weken steeds minder actief. Vormdipje.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dus ook. Was erg positief, was gewoon erg dreigend. Zijn acties toendertijd lijken ook wat minder wild, het is nu vooral rennen en schieten. Ik wil de hoop dus ook niet opgeven met Ebecilio omdat hij wel heeft laten zien dat hij beter kan in tegenstelling tot Blind |:-

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Z'n schoten zijn echt heel erg slecht, steeds van die rare afzwaaiers. Boerrigter knalt ze er gewoon in.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Afwerking van Ebecilio is heel zwak inderdaad, veel te wild. Hoop eigenlijk dat Boerrigter gelijk in de basis begint vandaag, loopt het gelijk veel beter.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ja, maar Mertens vergelijken met Ebecilio is hilarisch. Mertens zit in een vormdipje, maar Ebecilio heeft een aantal wedstrijden ver boven zijn niveau gespeeld en is daarna weer naar zijn normale niveau teruggekeerd.

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    FR1908Nieuws (FR1908Nieuws)
    Martin van Geel is vandaag in Manchester te praten over een langer verblijf van Guidetti bij #Feyenoord, maar die kans lijken nu gedaald.
    3 minutes ago from Twitter for BlackBerry®

FR1908Nieuws (FR1908Nieuws)
    Diverse Engelse media melden dat Arsenal overweegt om komende zomer een bod uit te brengen op #Feyenoord spits John Guidetti.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik las ook al ergens dat tal van clubs achter hem aanzitten.

13. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Snap het wel. Hij staat niet voor niets in de top 3 topscorers van de Eredivisie. Had zelf ook niet verwacht dat we hem langer konden houden. Net zoals met Miyaichi.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Als Arsenal hem wil zie ik een Grote kans dat ze RvP toch laten gaan naar City

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ja, maar waar is Miyaichi nu? Nergens...

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nog steeds Arsenal. Ze willen hem verhuren aan een andere ploeg. Valenciennes glaube ich.

Kan me niet voorstellen dat hij eerste keus zou worden. Hij is toch nog niet klaar voor Arsenal?

17. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Als Guidetti van Man City naar Arsenal gaat is de kans toch zeer groot dat hij langer bij Feyenoord mag blijven.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar snap ik ook geen hol van. Al had ie bij Utrecht ook altijd van die onzichtbare periodes maar omdat Utrecht minder scherp gevolgd wordt, viel dat nooit zo op.

19. Seh

Seh Guest

Ach, bij PSV hebben ze er genoeg lopen die een wedstrijden open kunnen breken. Wijnaldum, Toivonen, Matavz (schiet ze er gewoon in), Labyad, Lens en zelfs Strootman kunnen uit het niets een goede mogelijkheid creëren. Dan kan Mertens wel een beetje kwakkelen. Andere clubs hebben dit imo minder.

20. Seh

Seh Guest

Woei.

Natuurlijk, het gemeente geld lekker laten rollen Fred! Let's go!

Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina