[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gelukkig kreeg ik een gratis season pass :)
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet eens om het geld, dit spel is het wel waard, maar ik had toch echt op heel erg veel meer content gehoopt. Dit is het laatste deel uit de trilogie en als ze het dan zo af gaan sluiten met magere DLC dan vind ik dat echt een teleurstelling. =(
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wie zegt dan dat er niet meer mappen gaan komen? Na de S pass kunnen er toch gewoon losse mp maps dlc komen.

    Wie weet komt er een tweede gratis booster map pack 2 (Al verwacht ik dit niet).
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat mij wel om het geld. Ik zou namelijk echt pissed off zijn als ik er 2400 punten voor had neergeteld. Epic stelt zwaar teleur met de content.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoezo eigenlijk? RAAM's Shadow was cool en die 5 maps zou ik wel 10euro voor neerleggen,.. daar is het geld al wat die season pass kost toch? en dan die andere 2 DLCs nog erbij..
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo? Zogenaamd zijn dingen exclusief om het vervolgens in dlc te pleuren. Voor trashball cole heb ik de beta moeten spelen en ik vind het maar niks dat nu iedereen er mee kan spelen. Die Raam DLC is opzich wel leuk (amper gespeeld omdat gears me even toch niet kan boeien) maar zonder Season pass is het veels te duur. Horde pack? totaal niet interessant en vervolgens komen de maps toch gratis voor iedereen beschikbaar.

    Daarnaast ook nog eens om de anderhalve maand DLC uitbrengen vind ik ook overdreven. Ik ging er van uit dat ik een jaar lang voorzien was van DLC waar ze aan werkte na de release, maar dit lijkt allemaal al voor de release klaar te zijn geweest zo snel komt het achter elkaar.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar nu heb je een rode thrashball cole...
    ik vind die 5 nieuwe maps wel interessant en RAAM's Shadow was tof, dus dan voor die prijs van die 2 heb je al je season pass toch :-/ , dus zo belachelijk vind ik het niet voor een game die ik bijna elke dag speel
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    vond jij raam's shadow 1200 MS waard? voor 3+ uurtjes?

    Maargoed nogmaals ik klaag niet vanuit mezelf want ik heb de season pass toch gekregen. Ik kan mij alleen heel goed inbeelden dat mensen zich genaaid voelen.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Als je een keer RAAM's Shadow speelt en daarna niet meer, kan je het beter niet voor 1200 MS points kopen. Maar ik heb er wel een uur of 8 inzitten, voornamelijk door Achievements.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    en met de season pass heb je geen 1200 betaald... maar 900.. dus ja vond ik het waard
    heb em 2x gespeeld en moet nog een 3e x insane. plus weer nieuwe mp characters en achieves
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, maar de achievement cap wordt gehaald na de eerste 4 DLC's. Wil op zich niet per se iets zeggen, maar als ze echt meer in de planning hebben staan hadden ze hier mogelijk wel rekening mee gehouden. Ik hoop dat er meer DLC komt maar ik betwijfel het.

    Als je puur alleen naar de content kijkt dan vind ik 2400 punten best duur voor wat je krijgt. Maar omdat Gears 3 zelf zo goed is en ik het zoveel speel kan ik er mee leven, toch blijf ik erg teleurgesteld.

    RAAM's Shadow was leuk maar zeker weten geen 1200 punten waard. Net als Horde Command Pack dat pure oplichterij is als je daar 800 punten voor betaald, vooral aangezien het merendeel on-disc content is + de maps later gratis werden.

    Helemaal mee eens, ik had echt gedacht dat ze flink bezig zouden gaan om veel content als DLC uit te brengen. Maar nu heb ik meer het idee dat ze alles gewoon al gepland hadden voordat de game af was, en het merendeel ook al gemaakt hadden. Dit vind ik oké als ze met een tweede Season Pass komen/meer DLC na de eerste 4, maar dat valt nog te bezien. Weinig moeite & weinig content in de DLC, jammer want dat was in het verleden toch wel anders!

    Blauwe Thrasball Cole, in plaats van een grijze broek heeft hij nu een blauwe broek. Mind is blown.:eek:
    [​IMG]
    Ze zullen hem sowieso niet rood maken want dat zijn de kleuren van de Locust. De online populatie is al zo laag (behalve op TDM), dan zul je nooit op de DLC maps gaan spelen tenzij het een eigen playlist wordt, en dan krijg je steeds dezelfde 5 maps en waarschijnlijk kun je dan niet eens je eigen gamemode kiezen (tenzij je tegen allemaal bots speelt)


    Ik ben echt zwaar teleurgesteld, had toch een stuk beter verwacht van EPIC.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer geweldig nieuws:
    https://twitter.com/#!/quinndelhoyo/status/149548589121683456

    Zo ontzettend fijn van ze dat ze een Horde map gaan stoppen in deze VERSUS DLC. :emo:

    Maar goed ik zit nu wel te denken... Een tijd vroegen ze naar maps die we terug wouden zien. Dan lijkt mij dat ze nog wel een aardige map pack daarvoor uit gaan brengen, eventueel in combinatie met nieuwe maps. Ik hoop het.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ze focussen zich naar mijn mening een beetje té op horde.
    Zijn er nou echt zoveel mensen die dat dagelijks spelen?
    Ik vind het leuk voor af en toe, maar uiteindelijk draait het om de MP right?
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook en volgens mij spelen er ook meer mensen Versus dan Horde op vrijwel elk moment van de dag. Dus ik snap het ook niet echt. Maar goed het maken van een Horde map is makkelijker misschien. Maak het ongebalanceerd, geef 1 gedeelte de high ground en done. Een Versus map moet aan veel meer eisen voldoen, het moet leuk zijn, geen campmap zijn, gebalanceerd zijn, etc.

    Ik ben benieuwd of DLC 4 echt Beast DLC wordt, als dat echt alles dan snap ik niet dat ze zoveel moeite hebben gedaan om de MP zo goed te maken. Multiplayer is zonder twijfel de sterkste punt van de game (imo :9), dus als ze daar wat meer aandacht aan zouden geven door middel van DLC zou ik dat zeker niet verkeerd vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  15. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede Horde maps zijn over het algemeen slechte Versus maps, aangezien ze juist ongebalanceerd moeten zijn zodat je je basis kunt verdedigen tegen de Horde. In multiplayer is dit natuurlijk hinderlijk.

    Overpass & Sandbar zijn bijvoorbeeld prima Horde maps, maar voor Versus...
     
  17. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok, daar heb je wel gelijk in, speleres gaan hun "horde speelstijl" op die mappen ook toepassen in versus...

    Ahum campen in overpass in het midden van de map, boven aan de trap? :x

    Nu snap ik opzich je punt wel...toch vind ik zelf Escalation ook een erg toffe map die ik vaak heb gespeeld in Gears 1.
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond de map wel oké in Gears 1 op zich, maar denk niet dat het in Gears 3 gaat werken nu de rifles zo sterk zijn, met name de Hammerburst die nu insane range heeft. Sterker nog, Quinn DelHoyo heeft zelfs gezegd dat ze de map uit de Versus-rotatie gaan halen als het te ongebalanceerd is. Lijkt mij dus een prima map voor de Versus DLC. :thumbs:


    Carmine alternate ending:
    www.gamespot.com/gears-of-war-3/videos/video-exclusive-carmines-alternate-ending-gears-of-war-3-6348008
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik ben benieuwd, 4x frags en 2x longshot vs upstairs rifles? we kunnen theoretisch discussieren hoe unbalanced het is maar moet het nog maar zien, hoe ga je naar beneden schieten met 2 zieke snipers in het andere team

    goed om te lezen dat ze flamenades in de gaten houden

    Wat me btw is opgevallen, als je private match doet, praten de characters veel meer dan in public
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou de lvl telling nu al doorgaan?
    Ik ben lvl 100 en als ik nu doorspeel zou ik dan al bijvoorbeel lvl 70 kunnen zijn in 2e prestige noem ik het maar even?Of zou het zo zijn dat ie vanaf de dlc voor iedereen vanaf lvl 1 gaat tellen?



    edit: ik denk al dat ik het weet aangezien je moet kiezen of je verder wil gaan:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina