Kan wel, maar de achievement cap wordt gehaald na de eerste 4 DLC's. Wil op zich niet per se iets zeggen, maar als ze echt meer in de planning hebben staan hadden ze hier mogelijk wel rekening mee gehouden. Ik hoop dat er meer DLC komt maar ik betwijfel het.
Als je puur alleen naar de content kijkt dan vind ik 2400 punten best duur voor wat je krijgt. Maar omdat Gears 3 zelf zo goed is en ik het zoveel speel kan ik er mee leven, toch blijf ik erg teleurgesteld.
RAAM's Shadow was leuk maar zeker weten geen 1200 punten waard. Net als Horde Command Pack dat pure oplichterij is als je daar 800 punten voor betaald, vooral aangezien het merendeel on-disc content is + de maps later gratis werden.
Helemaal mee eens, ik had echt gedacht dat ze flink bezig zouden gaan om veel content als DLC uit te brengen. Maar nu heb ik meer het idee dat ze alles gewoon al gepland hadden voordat de game af was, en het merendeel ook al gemaakt hadden. Dit vind ik oké als ze met een tweede Season Pass komen/meer DLC na de eerste 4, maar dat valt nog te bezien. Weinig moeite & weinig content in de DLC, jammer want dat was in het verleden toch wel anders!
Blauwe Thrasball Cole, in plaats van een grijze broek heeft hij nu een blauwe broek. Mind is blown.
Ze zullen hem sowieso niet rood maken want dat zijn de kleuren van de Locust. De online populatie is al zo laag (behalve op TDM), dan zul je nooit op de DLC maps gaan spelen tenzij het een eigen playlist wordt, en dan krijg je steeds dezelfde 5 maps en waarschijnlijk kun je dan niet eens je eigen gamemode kiezen (tenzij je tegen allemaal bots speelt)
Ik ben echt zwaar teleurgesteld, had toch een stuk beter verwacht van EPIC.
Laatst bewerkt: 21 dec 2011