De Grote Voetbaldraad [Deel 39]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dakar , kom op gast.. Discussieren is duidelijk niet jouw ding dus laat het dan ook lekker.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als jij verwacht dat je het alleenrecht hebt op kleine steekjes onder water geven, dan zit je hier verkeerd. Jij maakt een lolletje, en je krijgt een lolletje terug. Dan moet je dus niet gelijk gaan jammeren. Dat is een beetje sneu en het impliceert dat je eigenlijk zelf nogal lange tenen hebt.

Overigens waardeer ik het niet bepaald dat je me zielepoot gaat zitten noemen. Laten we net doen alsof jij ook volwassen bent en gewoon normaal met elkaar discussieren aight? En als je geen steekjes onder water kunt waarderen over jouw clubje, maak ze dan ook niet over een andere club.

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :lol:

4. Seh

Seh Guest

Dus jij vind dit een steek onder water?
    Het gaat er dus om dat ik het belachelijk vind om weer zulke miljoenen neer te leggen voor een buitenspeler van Heerenveen terwijl je zelf genoeg talent daar hebt rondlopen met Boerrigter, Sulejmani, Lukoki en Özbiliz(?).

Waar Feyenoord dan om de hoek komt kijken weet niemand, behalve jij en Dakar. De zielepoot vind ik eigenlijk vooral Dakar, jou kan ik wel waarderen. Maar hier sla je de plank wel duidelijk mis. Als ik wat zeg over Ajax hoeft er geen tegen reactie te komen over de club die ik support, dat slaat nergens op en is geen discussiëren. ;)

Ik kan alles hebben als het over Feyenoord gaat, mits een beetje ergens op gebaseerd. Maar nu kwam het uit het niets en had het totaal geen verband met het onderwerp waarover ik postte.

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje Calimero's hier... :+

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Als jij een lolletje maakt en iets om te lachen vindt over Ajax, dan is dat natuurlijk jouw goed recht. Ik vond het ook wel grappig en je hebt gelijk, 16 miljoen is natuurlijk absurd. Tot zover was het nog leuk. Een steek onder water klinkt nogal negatief, daarom noemde ik het een klein steekje onder water, een geintje dus. Jouw opmerking vond ik eigenlijk wel grappig, ik kan daar wel om lachen.

Ik zal er voor jou voortaan een smiley bij zetten, want ik maakte ook een grap. Jaja, echt waar. Over Feyenoord, die dus niet genoemd werd in dat bericht van Narsingh, de buitenspeler waar jouw grap over ging. Dus die kon ik even speels aan je teruggeven, dat was het verband. Maar dat werd dus even niet begrepen en gelijk wordt je een zielepoot genoemd. Dat is gewoon even wat minder.

Overigens houdt jij best van een steekje onder water, dat weet je zelf ook wel. Als je Ajax belachelijk kunt maken, dan doe je dat met liefde. En dat vind ik hartstikke gezellig maar je moet er wel tegen kunnen als een ander je speels terugpakt natuurlijk.

Dat gezegd hebbende verklaar ik je nu weer de liefde en we gaan weer lekker gezellig zeiken over voetbal.

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kans is redelijk groot dat Toivonen vertrekt en vertrek van Labyad zit er ook wel in, aantal geïnteresseerde clubs. Ik hoop dat Toivonen vertrekt voor een mooi bedrag, Labyad op zijn positie 10 komt te spelen. Dan kan je Narsingh voor rechtsbuiten halen, want die deal kwam al eerder naar voren in Voetbal International. Dat Johan zei dat Narsingh volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk naar PSV zou konen.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laten we hopen van niet. :)
    Vanavond gaat de soap van Ajax trouwens verder met de ALV. Dit kan wel eens heel cruciaal worden. Hier wordt o.a. de nieuwe bestuursraad voor gedragen.
    Coronel vs Cruijff

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    KNVB _O_

10. Seh

Seh Guest

KNJB!!
    Oh wacht... Kijk zo kan het dus ook. Goede beslissing.

11. Seh

Seh Guest

:)
    Wat ben ik blij met Bakkal/Clasie/El Ahmadi zeg. Wijnaldum ben ik nog wel een fan van maar Leroy ''Laks'' Fer heeft het wel verpest voor mij.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Fer heeft ook nog niks gepresteerd bij Twente :+

13. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die mentaliteit van die gasten zo slecht.. Ze hadden juist moeten zeggen wij willen Feyenoord er weer bovenop helpen. Door dat niet te doen maar te kiezen voor een binnenlandse! transfer zijn het voor mij verraders. Als je een echte rotterdammer bent en Feyenoord is je club ga je niet weg na zo'n jaar, maar na een goed jaar naar een buitenlandse club. De overstap van die gasten getuigd ook van weinig geloof in eigen kunnen. Ze hadden juist moeten zeggen samen met oa Vlaar van we willen Feyenoord erboven op helpen. Maarja ze kozen voor de makkelijke weg. Laf. Zielig.

1 ding kan ik je zeggen: Ze winnen nooit meer in de kuip! (behalve misschien ooit met NL elftal als ze dat niveau eventueel ooit gaan halen)

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Het is gewoon goed dat Clasie en El Ahmadi ruimte hebben gekregen. Clasie om zich te ontwikkelen en El Ahmadi om z'n vorm terug te vinden. Bakkal is een huurling dus daar heb ik minder mee, maar het is een goede speler. Fer vind ik prima, maar eigenlijk categorie Biseswar. Met Wijnaldum had ik veel meer en wordt ook, naar mijn mening, ten onrechte uitgefloten in Rotterdam. Prima speler die zich beter wilde ontwikkelen. Als dat niet kan bij je huidige club, dan kies je voor jezelf.

15. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar wel transfervrij na dit seizoen. Van Geel is er al mee bezig hem ook na dit seizoen bij Feyenoord te krijgen.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is inmiddels naar Turkije vertrokken \o/

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    23.51 : Hennie Henrichs, Jan
    Buskermolen, Cees Vervoorn, Tonny
    Bruins Slot en Dick Schoenaker zijn
    door de leden van Ajax in de
    bestuursraad gestemd. Hein Blocks
    kreeg te weinig stemmen. Snel meer
    nieuws.

Ik zie het somber in.

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ken alleen Bruins Slot en die is pro-Cruijff. Wie zijn die anderen?

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Waar volg je het Daz? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina