Als jij een lolletje maakt en iets om te lachen vindt over Ajax, dan is dat natuurlijk jouw goed recht. Ik vond het ook wel grappig en je hebt gelijk, 16 miljoen is natuurlijk absurd. Tot zover was het nog leuk. Een steek onder water klinkt nogal negatief, daarom noemde ik het een klein steekje onder water, een geintje dus. Jouw opmerking vond ik eigenlijk wel grappig, ik kan daar wel om lachen.
Ik zal er voor jou voortaan een smiley bij zetten, want ik maakte ook een grap. Jaja, echt waar. Over Feyenoord, die dus niet genoemd werd in dat bericht van Narsingh, de buitenspeler waar jouw grap over ging. Dus die kon ik even speels aan je teruggeven, dat was het verband. Maar dat werd dus even niet begrepen en gelijk wordt je een zielepoot genoemd. Dat is gewoon even wat minder.
Overigens houdt jij best van een steekje onder water, dat weet je zelf ook wel. Als je Ajax belachelijk kunt maken, dan doe je dat met liefde. En dat vind ik hartstikke gezellig maar je moet er wel tegen kunnen als een ander je speels terugpakt natuurlijk.
Dat gezegd hebbende verklaar ik je nu weer de liefde en we gaan weer lekker gezellig zeiken over voetbal.
Laatst bewerkt: 22 dec 2011