[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 6 jul 2011.

  1. Seh

    Seh Guest

    Toch heerlijk man, elke keer moet ik lachen om deze meme. 8) Verder vind ik het programma ook wel tof, maar dat wil niet zeggen dat ik deze meme niet ook leuk kan vinden.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar die man is cool en wordt constant belachelijk gemaakt. :'-( Not cool. :+
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Niks logisch. We weten het gewoon niet. Je kan elke suggestie wel logisch noemen, maar we weten gewoon niet waarom er wel of geen aliens op aarde zijn.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    [​IMG]
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh ja natuurlijk, overduidelijk.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik hou me vast aan Theo Maassen. Onderzoek naar buitenaardsleven is zonde van het geld. Er zijn namelijk steeds 2 mogelijkheden.

    1. Er is wel buitenaardsleven.
    2. Het is er niet, zonde van het geld.

    Als ze er zijn:

    1. Ze zijn dommer dan ons, dus wat hebben wij eraan?

    2. Ze zijn slimmer. In dat geval vinden zij ons eerder en hoef je er geen geld in te steken.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Je weet niet hoe veel "slimmer" ze zijn, misschien zijn ze zelfs wel even slim! En stel je voor dat ze "dommer" zijn; waarom zijn ze "dommer"? hoe komt het dat wij verder ontwikkeld zijn? wat was de beperkende factor voor de "aliens".
    Maar ik denk dat je zelf ook weet dat cabaretiers meestal nogal kort door de bocht zijn;)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Natuurlijk is het kort door de bocht. Maar ben het wel eens dat we veel geld uitgeven voor iets wat een "kans" betreft.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Iets dat echter wel een grotere kans heeft van bestaan dan niet bestaan. Het probleem is dat de afstanden in het heelal zo groot zijn dat we ze nooit zullen ontmoeten met de huidige staat van technologie.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Dat zou ideaal zijn man. De kennis die ze wel hebben overnemen/leren en vervolgens ze als slaven gebruiken. \o/
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Net zoals met de kolonisatie?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    We geven geen geld uit om buitenaards leven te vinden, maar om onze nieuwsgierigheid te temperen.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ohw, dan is het goed. Ik dacht even dat het geldverspilling was :p
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Tja ligt het aan hoe je het ziet. Mensen willen toch zingeving van het leven, willen altijd die vraag 'waarom' beantwoorden. Kennis vergaren over het stelsel waarin we leven is daar een goede methode van.
    Het zou bij iedereen gaan kriebelen als we stoppen met planeten ontdekken etc, gewoon omdat we het willen weten wat er allemaal om ons heen gebeurt.
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha, wat een rot artikel!
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ruimtevaart en het ontdekken van buitenaards leven (eventueel) staat wat mij betreft heel hoog op de prioriteiten lijst. We moeten verder kijken dan alleen deze planeet. Als er dan iets is waar geld naartoe moet dan is het dat wel wat mij betreft.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Mensen beleven onder invloed van bepaalde (in de natuur voorkomende) stoffen, ervaringen met niet aardse entiteiten. Dat is iets waarmee men in oude culturen zoals die van de indigene Amerikanen al bezig was. Hoe denken jullie daarover? Is het mogelijk om op die manier in contact te komen met buitenaardse entiteiten?
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dacht dat dit aardse geesten waren en voorouders. Geen aliens.

    Moet je indianen eens een grote zak wiet geven.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Verschillende oude volkeren, onder meer uit Amerika en Mesopotamiƫ, meenden afstammelingen te zijn van de Plejaden, die 440 lichtjaren van aarde liggen. Dus die dingen sluiten elkaar niet meteen uit.

    Ik moet zeggen dat ik wel experimenteer met middelen die door indigene Amerikaanse volkeren ook werden en worden gebruikt, of een vergelijkbare werking hebben. Het is opmerkelijk dat de visioenen die deze middelen opwekken veel gelijkenissen tonen met mythologische beelden van godheden uit oude culturen, zoals die van Egypte of de Maya.
     

Deel Deze Pagina