Met de X360 controller gaat het vliegen met een heli ook prima!
Kan met de little bird al wat stunts uit halen ; @ Kashar canals onder de bruggen door e.d. bijv. (de kleine bruggen he, niet die grote brug vlakbij die berg )
Maar lijkt me idd niets om met muis/tobo te vliegen met een jet of heli. Voor BF2 gebruikte ik ook gewoon mijn joystick om te vliegen (oh the good ol' days)
De rocket pods werken brilliant tegen tanks. Zeker als je een relatief lange aanvlieg route gebruikt kun je een hele salvo rocket pods afvuren. 9 van de 10x zijn ze niet meteen stuk ervan (de rockets volgen niet allemaal één recht pad jammer genoeg) dus wat ik meestal doe is na de salvo meteen switchen naar je minigun en het afmaken. Check ook altijd of je je rocket pods volledig heb afgeschoten anders reload hij ze niet. Dus mocht je te vroeg zijn geswitched naar je minigun, zodra je weg vliegt even je laatste rockets afschieten zodat je een volle lading heb bij je volgende run.
Zou de tanks als ze ook nog niet gespot zijn meteen spotten ; Dit maakt het richten IMHO een stuk makkelijker.
Als je veel kills wilt behalen door het slopen van tanks/amtracs.
Rush, Verdedigend @ Kharg Island (pas wel op voor de AA @ vliegdek schip)
Rush, Verdedigend @ Operation Firestorm
Rush, Verdedigend @ Caspian Border
Bij alle drie heb je wel de meeste kans op vijandige voertuigen bij de eerste m-com stations. Daarna spawnen ze verderop en krijgen ze minder voertuigen.
Laatst bewerkt: 28 dec 2011