1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 6 dec 2011.

  1. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de X360 controller gaat het vliegen met een heli ook prima!
    Kan met de little bird al wat stunts uit halen ; @ Kashar canals onder de bruggen door e.d. bijv. (de kleine bruggen he, niet die grote brug vlakbij die berg :+)

    Maar lijkt me idd niets om met muis/tobo te vliegen met een jet of heli. Voor BF2 gebruikte ik ook gewoon mijn joystick om te vliegen :) (oh the good ol' days)

    De rocket pods werken brilliant tegen tanks. Zeker als je een relatief lange aanvlieg route gebruikt kun je een hele salvo rocket pods afvuren. 9 van de 10x zijn ze niet meteen stuk ervan (de rockets volgen niet allemaal één recht pad jammer genoeg) dus wat ik meestal doe is na de salvo meteen switchen naar je minigun en het afmaken. Check ook altijd of je je rocket pods volledig heb afgeschoten anders reload hij ze niet. Dus mocht je te vroeg zijn geswitched naar je minigun, zodra je weg vliegt even je laatste rockets afschieten zodat je een volle lading heb bij je volgende run.

    Zou de tanks als ze ook nog niet gespot zijn meteen spotten ; Dit maakt het richten IMHO een stuk makkelijker.

    Als je veel kills wilt behalen door het slopen van tanks/amtracs.

    Rush, Verdedigend @ Kharg Island (pas wel op voor de AA @ vliegdek schip)
    Rush, Verdedigend @ Operation Firestorm
    Rush, Verdedigend @ Caspian Border

    Bij alle drie heb je wel de meeste kans op vijandige voertuigen bij de eerste m-com stations. Daarna spawnen ze verderop en krijgen ze minder voertuigen.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zou iemand nog het filmpje kunnen posten over die rockets hoeveel damage ze doen van voor en achter. Heb die niet gezien, maar kan niks vinden :eek:
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Yea vannacht gelukt om een tank te slopen met een repair torch. leuke assignment om te doen. Duurde ff voordat het me lukte. Maar is wel geniaal om iemand zo te naaien :p
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Eindelijk weer een lekker potje gehad [RUSH]
    Wij waren de aanvallende partij en meestal is de verdedigende partij aan het verdedigen bij de MCOM die het dichts bij onze spawn staat dus ik overal achterlangs met een squadmate om die andere MCOM waar minder mensen staan op te blazen. had 6/8 MCOM opgeblazen lekker scoren :)
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik speel BF3 ook veel online. Alléén nog geen mensen in mijn battlelog;). Iedereen speelt MW3. Ben level 30 dus nog niet zo hoog.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Tnx ik join meteen.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb net applied, mijn naam is ->

    jack ocean
     
  9. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iedereen weer geaccepteerd :)

    Onze K2D mediaan is in ieder geval flink gezakt :+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ach boeien..

    Vind het juist wel leuk als er ook wat slechtere mensen in de platoon zitten :p
    Voel ik me wat minder een bf noob :x
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    praten over K/D in BF is vloeken in de kerk, als je dat het belangrijkst vind moet je CoD spelen :+

    W/L en Squad score is wat telt

    edit:// en spm tot op zekere hoogte, al kan je heel nuttig werk voor je team doen zonder een hoge spm dus het gaat niet altijd op

    een recon die echt alleen maar aan het spotten en locken is bijvoorbeeld zal nooit een monsterscore halen maar kan het voor de rest van zn team heeeeeel erg makkelijk maken
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het irritante is nog dat veel teammates geen javelin in hun klauwen hebben. Ben je telkens aan het locken, heeft het alsnog geen nut.
    En score per minute is idd niet alles. Af en toe is je rust pakken noodzakelijk.
    Maar tsja W/L zegt daarentegen ook niet alles :+
    Als je een goed team hebt, rol je de tegenstander 9/10 zo op, maar als je team niet meewerkt dan kan je proberen en proberen zonder enig succes.


    edit: Ben ik btw de enige die XBWN ook als clan tag heeft 8)?
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In je eentje is het erg lastig om bepalend te zijn inderdaad.

    Maar 1 squadmate waar je goed mee kan samenwerken is al een wereld van verschil.

    Een chopper met een goede gunner is 3 keer zo gevaarlijk als een eenzame piloot, een engineer met javelin met een goede spotter is 3 keer zo gevaarlijk als 1 zonder, etc etc

    je hoeft echt niet met 12 perfect samen spelende mensen te zijn om een impact te hebben op de uitkomst, ik speel 90% van de tijd maar met 1 maat en wij winnen toch ruim 4 van de 5 potjes waar we in zitten.

    Wat rust pakken betreft ben ik het niet met je eens, er is pas rust als alle vlaggen bezet zijn en de tegenstander geen kant meer op kan :+ Tot die tijd is het nonstop bewegen.(vlaggen afpakken en looproutes van de tegenstander afsnijden)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en ik speel dus 90% van de tijd alleen. Paar potjes met Mr Beast van het forum hier gespeeld en dat scheelde idd heel erg.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jawel, daar heb ik de link uit gehaald :+


    dat maakt idd echt een wereld van verschil , helemaal als je echt op elkaar ingespeeld raakt. De mensen waar ik mee speel speel ik al sinds Rainbow Six Vegas praktisch elke bekende shooter mee dus er hoeft niet eens veel gecommuniceerd te worden. De rolverdeling word aan het begin bepaald en de squad perks staan vast per klasse (en we doen zelden meer dan 1 van dezelfde klasse) en de rest gaat meestal vanzelf.

    Alleen bij serieuze weerstand word er veel gepraat en gecoordineerd

    Ik zou je ook echt aanraden om zoveel mogelij MrBeasts in je friendslist te zetten zodat je wat vaste squadmates hebt. Binnen een paar avonden spelen win je gegarandeerd een stuk meer dan je verliest
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  17. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even de platoon gejoind,
    en wat friend requests verstuurd, om samen wat te kunnen gamen \o/

    Je mag me toevoegen, lijkt me leuk :)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2011
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik speel 100% van de tijd alleen we moeten echt een keer met 4 man in een squad gaan, dan is het spel volgens mij 100x makkelijker ook omdat bijna iedereen appart/met z'n 2e speelt
     
  19. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Blasphemy! :+

    Nee maar zonder dollen. K2D is niet heel belangrijk ; Maar iemand met een K2D van bijv. 0.20 zal in mijn optiek minder toevoegen als iemand met een K2D van 1.0 +

    En dan kun je nog zo een goede engineer, spotter, medic, ammo rond gooien en weet ik veel wat allemaal. Als je 9 van de 10x dood ben heb je er ook geen ene ruk aan natuurlijk 8)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aub.



    Ik speelde vandaag de hele tijd express voor die Supression Ribbon en ik kwam steeds uit op 5 suppression assists ofzo en daarna kreeg ik ineens alleen maar normale assists. Is soms ook erg random idd. Denk ook niet dat je er echt zo op moet focussen, hij komt vanzelf wel een keer.
    Toen ik naar het main menu ging zag ik bij My Soldier dat ik hem toevallig had gehaald zonder dat ik het doorhad.
    Daarna nog even 7 mensen met een PDW gekilled en toen tadaa:

    \o/

    Battlefield 3
    900/1120 [​IMG]
    35/43 Achievements

    [​IMG]
    Decorated
    Received one of each ribbon in the game
    50 [​IMG] (12-29-2011)

    Met Jets vliegen gaat me nu gelukkig ook steeds beter af, dus toen deze op Caspian Border conquest gehaald. \o/

    [​IMG]
    Complete Warrior
    Got a kill with the following weapons in a single life: Assault Rifle, Jet, Tank
    30 [​IMG] (12-28-2011)


    Nu maar eens verder met co-op.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011

Deel Deze Pagina