[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. JeePee

JeePee Guest

In eerste instantie vanwege de race, maar ik ga natuurlijk niet vrijdagochtend aankomen en zondagavond weer weg. Het wordt een vakantie van anderhalve week ongeveer waar ook de stad zelf (en wellicht nog Toronto) verkend gaan worden.

2. Remco

Remco Guest

Kan ik niet mee? :cool:

3. JeePee

JeePee Guest

Je mag wel op schoot hoor :cool:

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jij bent zeker nog nooit in het foto's van members topic geweest? Remco is één van de zwaargewichten op XBW, dus succes :cool:

5. Remco

Remco Guest

Nee, da's WOUW5.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ow, dat scheelt weer dan :+

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Staanplaatsen, maar bij Spa mag je dan zo'n beetje het hele circuit rondlopen ipv dat je maar in 1 'vak' mag staan. Wilde het altijd eens meemaken, maar vond de kosten vaak abnormaal hoog. Vond dit voor een keer wel te doen.. Fokking zin in!! En alhoewel ik normaal hoop op ferme hoosbuien op Spa hoop ik aankomend jaar op een lekker bierdrink-zonnetje O-)

8. JeePee

JeePee Guest

Zorg dat je op tijd bent, en fix een plekje bij Les Combes! Wordt het de eerste keer dat je een F1 auto gaat horen? Want dan staat je wat te wachten! :)

Van mij mag het tijdens Canada losbarsten trouwens. Monza 2008 was net zo mooi als al m'n andere, zonovergoten, GP's bij elkaar.

Hier trouwens een tof flimpje. Laat mooi zien dat het in het echt allemaal wat sneller gaat dan op die zoomende camera's van Bernie.

[yt]JKQMt01rKiQ[/yt]

9. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een rete dik filmpje:cool: ooit wil ik ook nog eens naar een race toe.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt mazzel dat je het nieuwe jaar gaat anders moest je hier naar luisteren..
    Laatste keer dat ik een F1 wagen heb gehoord was op Zandvoort in 2005. Ik hou liever die V10 in me geheugen. Hehe

11. JeePee

JeePee Guest

Ik vind dat eigenlijk wel vet. Je kunt op z'n filmpje niet horen hoe intens zoiets is. Op 0:51 komt er een Williams langs die geen EBD heeft, en dat lijkt heel tam, maar daar kan in het echt geen oud en nieuw vuurwerk tegenop.
    Jammer dat er geen Renault voorbij kwam. Die waren het lompst dit jaar.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In het echt is het veel intenser dan op een filmpje inderdaad. Voordat ik naar een race was geweest had ik al wel vaker een F1 auto gehoord, maar als er dan 24 in 1 keer voorbijkomen, man wat een geweld is dat!:D

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niks over dat het intens is op het filmpje. Heb het over die blown diffuser zooi.
    Die ik niet ga missen volgend seizoen. Ook al maakt het lekker veel geluid.

14. JeePee

JeePee Guest

Ik bedoel meer dat het op het filmpje een beetje kut klinkt, maar dat je in het echt denkt "waaaaaaaat!" En ik vind het wel lekker rauw hoor.

Deze is ook wel tof trouwens. Vanaf dit moment hoor je Schumi een heel rondje Monza afleggen. Je kunt hem zelfs in de Parabolica, 2,11 kilometer ver van de camera, nog horen :)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geef mij maar een lekkere clean downshift. :)

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dat is echt bizar gewoon 8)

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, opzouten met die (blown) diffusers.

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Finale van het WK Darts: Lewis vs Hamilton :+

19. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, volgens mij heeft Lewis Hamilton dit jaar al genoeg met zichzelf moeten strijden (en natuurlijk ook een beetje met Massa). We zullen zien of ie komend seizoen Button kan volgen.

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    In de kwalificatie was Lewis Button nog steeds de baas. Een goede Lewis volgend seizoen trekt dat door in de race.

Deel Deze Pagina