Elke keer als ik online stap heb ik geen problemen om tegenstanders te vinden, dus ja word meer dan genoeg gespeeld, die tutorials waren echt een uitkomst toen ik voor het eerst met SSFIV begon, zoveel van geleerd.
Gister met een clubje endless lobby gedaan, speel niet vaak met wat grotere lobbies aangezien ik zo snel mogelijk met het volgende potje wil beginnen, maar heb me toch gelachen bij sommige matches.
En bij sommige wou ik me stick tegen de muur gooien hahaha Met name de potjes die ik tegen Silver speelde, op 1 of andere manier erg veel moeite met je Ryu en werd mindfucked door Cammy, crossup of niet...
In de eerste instantie miste ik ontzettend vaak de kans om haar spiral arrow te straffen op block, die dingen zijn zo onveilig, maar 1 of andere manier kon je aldoor op tijd blocken. Later kreeg ik wel constant de volle punish.
Bleef uiteindeljk gewoon liggen bij elke knockdown want geen zin om te kiezen welke kant je zou landen, "crossup of niet?". Nog niet geprobeerd, maar denk dat focusdash een goede optie is om te ontsnappen tegen cammy. Verbaasde me overigens wel dat je HK spiral arrow soms deed omdat die het minst veilig is, merke dit omdat het m'n focus kapot maakte.
Point being: je Cammy is eng haha.
Klik om te vergroten...