Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Whaaaaaat

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik hem wel eens in de laatste seconden van de wedstrijd gemaakt, maakte niet precies zo'n schijnbeweging maar hij ging er wel erg lekker in O-)

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    @Maikel Hoeveelste zijn jullie geworden met je club?

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens onderaan, motivatie is ver te zoeken. Zijn met 8 man en hebben geen coach. Gaan nu 3e klasse spelen maar bij de H maakt dat sowieso niet veel uit. Ik doe nog lekker meetrainen bij het 1ste die 2de klasse rayon blijven spelen en daar nog wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien na de vakantie. Hoop binnenkort toch mee te mogen doen! Trainen gaat steeds beter

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat Miami toch wel elke keer net goed wegkomt en niet super overtuigend winnen.
    Ze spelen met vlagen wel echt lightsout maar hebben daarna ook wel echt een inkak moment waarop tegenstanders veel terug komen...

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ok het 1ste deed het wel goed blijkbaar?
    Wij gaan als het goed is 1e klasse spelen aangezien we winterkampioen zijn geworden \o/

Dus ben benieuwd hoe de 2e helft van het seizoen gaat.

7. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn geloof ik 3de of 4de geworden in een hele sterke rayon poule. Zit veel potentie in het team!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ze chillen hem gewoon hard om zich te sparen.
    Wel awesome dat het eerste punt tegen Wolves al een dikke slam was. :D

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Speel je toevallig bij Zoebas U22?

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nee Zoebas Heren 2 ;)

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oh jammer, ik ben ingedeeld bij Zoebas U22 de komende competitie.

Ben nu Heat - Timberwolves aan het kijken, man wat een saai publiek in Minnesota..

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    In sommige steden heb je echt dood publiek inderdaad. Over een uurtje Miami tegen de Bobcats, is nog wel een redelijk normale tijd. Paar dagen geleden speelde de Heat ook al tegen de Bobcats en dat was echt een heerlijke wedstrijd. Hopelijk wordt het weer zo'n spannende partij. Kemba Walker valt trouwens wel positief op bij de Bobcats.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja vandaag wordt er lekker vroeg gespeeld, veel om 12:00 en om 01:00 weer wat.

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja zag het ook, veel leuke partijen en tenminste niet op zo'n achtelijke late tijd! Eindelijk dus een wedstrijdje weer is uitkijken. :cool:
    En nu kan je ook lekker wisselen van wedstrijden tijdens die irritante gamebreaks.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Werkt dat?
    Ik kijk gewoon tv en als mn laptop weer aanspringt zet ik hem weer op NBA :p.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb besloten dat wanneer ik tentamen week heb ik niks 's nachts ga volgen, anders wordt het niks met leren :p 's ochtends bij het ontbijt kan ik nog wel is samenvattingen checken of de laatste stukjes live van de games die heel laat worden gespeeld.

Maandagavond komt Golden State - Suns om half 10, 8 januari Timberwolves - Wizzards om 7 uur, dat zijn nog wel normale tijden :p

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja bij mij wel, heb het vorige keer even getest en werkt wel goed! Je moet onderaan op die menubalk op dat knopje met vier schermpjes klikken, kan je zelf kiezen welke wedstrijden je wilt zien. Je moet soms wel even op iedere wedstrijd klikken om te refreshen. Het is lastig om goed uit te leggen maar je ziet vanzelf wel hoe het precies werkt, spreekt voor zich eigenlijk.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Mja ik heb mn laptop op tv aangesloten dus dan moet ik mn bed uit :p
    Ik zit nu Celtics - Wizards te kijken met Rondo vs Wall... Heat doe ik een andere keer wel.

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heat is ook beetje saaie wedstrijd, lijkt erop dat Heat gewoon makkelijk gaat winnen, dus ga ook maar Boston tegen Wizards kijken.

Ik vind Rondo trouwens echt goed als playmaker, hij mist alleen wel heel erg een jumpshot. Als hij dat nog perfectioneert dan is het echt van een andere wereld.

Laatst bewerkt: 2 jan 2012
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Tijdens halftime lieten ze ff Denver - Lakers zien.. Die layup aan het einde, dan schaam je je ook wel dood haha.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina