Heb je hier nog bronnen voor? Ik heb het allemaal niet goed gevolgd en heb ook alleen wat over 'negro' gehoord. Van Liverpools kant is ook beweerd dat alleen Evra een verklaring heeft afgelegd. Als er echt 5 anderen zijn, snap ik niet waarom Liverpool zich op enorm glad ijs bevindt door in beroep te gaan. Overigens: ik geloof best dat hij het gezegd heeft. Suarez is tijdens de wedstrijd echt een ander mens. Dat collega's roepen dat hij niet racistisch is, gaat dan dus niet op. Bij Ajax liep ie ook telkens te schelden tegen zijn tegenstanders, 'puta' etc.
McClaren dus hoogstwaarschijnlijk weer terug. Die Munsterman ontwikkelt zich wel even als een dictator zeg.
Blijkbaar was Adriaanse totaal niet de geschikte trainer voor Twente. Lag ook verkeerd in de groep he?
Nou, ik moet zeggen dat ik meer vrees voor de wedstrijd in de Kuip dan de wedstrijden tegen AZ. Ben benieuwd hoe AZ de tweede seizoenshelft zal gaan spelen. Ik vond ze aan het einde van de eerste al steeds minder worden.
Haha nee ik ben echt heel erg benieuwd naar de wedstrijd, en durf er weinig over te zeggen. Op zich heb ik er wel vertrouwen in, en dat is fijn want vorig jaar had ik in geen enkele wedstrijd vertrouwen.
Als Nederland het niet wordt hoop ik dat Balotelli de winnende penalty in de finale scoort tegen Duitsland.
Ik zie Barney geen duizend pond geven aan de aanwezige als hij tijdens het WK wordt geslacht in de eerste ronde Misschien kan hij ook beter voetballen dan darten. Of post rond brengen ofzo...