Die heb je constant. Gek word je ervan. Die gasten rennen als een kip zonder kop op iedereen af.
Ik had eerst een hele lage k/d ratio, duurde lang voordat ik eens ging denken. Nu heb ik bijna nooit meer een negatieve K/D ratio. Ik moet alleen niet heel laat nog gaan gamen als ik heel moe ben. Dan ben ik poep.
Ik ben een voorzichtiger gamer geworden. Ik ben redelijk in een shotgungevecht 1vs1, maar niet geweldig. Dus speel ik het nu gewoon anders, slimmer vooral. Ik ben goed met de retrolancer geworden, met de sniper en ben een viezerd met granaten. Die plant ik overal, is gratis kills, want alleen goede spelers letten op dat soort moves en schieten het ding kapot.
Nu merk ik echt verschil, ik sta regelmatig bovenaan zelfs als er lvl 100 gasten bij zitten. Nou, een maand terug was ik poep, had ik gemiddeld 7 kills en that's it. Nu gemiddeld toch wel het dubbele en veel minder deaths omdat ik nu na een shotty gevecht mij even terugtrek uit het gevecht en dan pas weer terugkom. Ik ga niet meer met 3 man een gevecht aan om 1 kill te kunnen halen. Fuck dat, ik knal er eentje neer, smeer hem weer en kom dan wel weer terug voor de volgende. Nu reageer ik vooral sneller omdat ik de tegenstander zijn beweging probeer te onderscheppen, kijken waar hij terecht gaat komen na een koprol en knallen maar. Of doen alsof je aan een muur cover wil nemen terwijl je tegenstander daar aan de andere kant zit. Haha, dan springen ze snel over het muurtje heen, maar ik zit daar helemaal niet en dan is dat ook weer een gratis kill.
Ik heb een hekel aan die respawn killlers in de game. Die gaan met 5 man om je heen staan, maar niet zo dichtbij dat er geswitched gaat worden. Dat is kut.
Laatst bewerkt: 2 jan 2012